• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hur Ă€r det nu? Är det endast Master of G serien som har dessa mulvadar och dylikt ingraverat i baklocket?
IMG_9674.jpeg
 
Allt för vetenskapen✌
LÀste pÄ lite och det beror pÄ hur parfymen Àr uppbyggd. Men prova gÀrna!

Sen kommer ju frĂ„gan nĂ€r man kan bestĂ€lla en dylik apparat 😇
TÀnker mig att det smidigaste Àr att köpa en sÄn hÀr och stoppa ner slangen i en glasslÄda. Billigt, enkelt och lite mer vÀlbalanserad ozonproduktion.
Meeeeen lite trĂ„kigt om man har en fallenhet för att krĂ„ngla det som krĂ„nglas kan 😬.

 
TÀnker mig att det smidigaste Àr att köpa en sÄn hÀr och stoppa ner slangen i en glasslÄda. Billigt, enkelt och lite mer vÀlbalanserad ozonproduktion.
Meeeeen lite trĂ„kigt om man har en fallenhet för att krĂ„ngla det som krĂ„nglas kan 😬.

KrĂ„ngla till det som krĂ„nglas kan đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
Underbart!
Hamnade nog överst pĂ„ villhöverlistan tror jag bestĂ€mt 😁
 
😄 Hur bra som helst!
Skummade igenom en artikel som beskrev lite hur det fungerar, det stod en del om flÀktar: "turn the fan to max" etc.
Sitter det en flÀkt i sjÀlva generatorn i din lÄda?
Nytt svar:
Skulle nog ha haft en luftigare lĂ„da đŸ€Ł
Öppnade och kollade för sĂ€kerhets skull innan jag körde igĂ„ng idag...
Men det öppnar ju upp för ett nytt köp av generator och ny design đŸ„ł
IMG_20230912_170104.jpg
 
Nytt svar:
Skulle nog ha haft en luftigare lĂ„da đŸ€Ł
Öppnade och kollade för sĂ€kerhets skull innan jag körde igĂ„ng idag...
Men det öppnar ju upp för ett nytt köp av generator och ny design đŸ„ł
IMG_20230912_170104.jpg
Oops! Det blev lite för varmt.🍳

LĂ€ste en youtube-kommentar dĂ€r nĂ„n hĂ€vdade att om det inte Ă€r tillrĂ€cklig luftgenomströmning sĂ„ att generatorn cirkulerar runt sitt ozon ett (eller flera?) varv till sĂ„ kan andra (mer skadliga) Ă€mnen uppstĂ„.đŸ§Ș⚗

(Det var som sagt en youtube-kommentar och kanske ska faktagranskas innan man tar den för 100% sann.)đŸ€”
 
Nytt svar:
Skulle nog ha haft en luftigare lĂ„da đŸ€Ł
Öppnade och kollade för sĂ€kerhets skull innan jag körde igĂ„ng idag...
Men det öppnar ju upp för ett nytt köp av generator och ny design đŸ„ł
IMG_20230912_170104.jpg
Se det som den första funktionsgenerationen, F1. Nu har du typ funktionen pÄ plats.
Nu Àr det dags för F2. Fixa det som sket sig.
Sen blir det V-gen, som verifieringsgenerationen. DÄ ska du ha livslÀngden pÄ plats ocksÄ.

...sen Ă€r den fullĂ€ndad! đŸ€ŒđŸ‘Š
 
Senast Àndrad:
Oops! Det blev lite för varmt.🍳

LĂ€ste en youtube-kommentar dĂ€r nĂ„n hĂ€vdade att om det inte Ă€r tillrĂ€cklig luftgenomströmning sĂ„ att generatorn cirkulerar runt sitt ozon ett (eller flera?) varv till sĂ„ kan andra (mer skadliga) Ă€mnen uppstĂ„.đŸ§Ș⚗

(Det var som sagt en youtube-kommentar och kanske ska faktagranskas innan man tar den för 100% sann.)đŸ€”
LĂ„ter rimligt.
Elementen blir ju tokvarma --> plast och lod (jepp, kablarna lossnade 😅) smĂ€lter --> olĂ€mpliga kemiska grejer.
Hade jag tÀnkt till pÄ det dÀr med 100 W sÄ Àr det klart som fan det behöver kylning. Men det gÀller att skynda snabbt...
 
Se det som den första funktionsgenerationen, F1. Nu har du typfunktionen pÄ plats.
Nu Àr det dags för F2. Fixa det som sket sig.
Sen blir det V-gen, som verifieringsgenerationen. DÄ ska du ha livslÀngden pÄ plats ocksÄ.

...sen Ă€r den fullĂ€ndad! đŸ€ŒđŸ‘Š
Exakt. Nu ska jag hoppa ner till 1/20 av effekten tĂ€nkte jag 😬. FĂ„r se vad V-gen landar pĂ„...

Edit: Generator för nÀsta pÄ gÄng.
Screenshot_2023-09-12-18-28-19-371-edit_com.android.chrome.jpg

On topic:
IMG_20230912_182920.jpg
 
Senast Àndrad:
TÀnker mig att det smidigaste Àr att köpa en sÄn hÀr och stoppa ner slangen i en glasslÄda. Billigt, enkelt och lite mer vÀlbalanserad ozonproduktion.
Meeeeen lite trĂ„kigt om man har en fallenhet för att krĂ„ngla det som krĂ„nglas kan 😬.


Jag tÀnker Go Hard or Go Home.

Screenshot_20230912_191016_Amazon Shopping.jpg

đŸ€Ł
 
Tillbaka
Topp