De har bara satt nytt glas pÄ B5000G och B5000GD. HalvhjÀrtat försök.Oaksen var ju coola, fyrkanterna not so much.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De har bara satt nytt glas pÄ B5000G och B5000GD. HalvhjÀrtat försök.Oaksen var ju coola, fyrkanterna not so much.
Det Ă€e bara Masters och Love sea and earth som har djur pĂ„ baklocket.Hur Ă€r det nu? Ăr det endast Master of G serien som har dessa mulvadar och dylikt ingraverat i baklocket?
Hur Ă€r det nu? Ăr det endast Master of G serien som har dessa mulvadar och dylikt ingraverat i baklocket?
HÀr Àr alla 18 djur samlade.Det Àe bara Masters och Love sea and earth som har djur pÄ baklocket.
MehDe har bara satt nytt glas pÄ B5000G och B5000GD. HalvhjÀrtat försök.
TÀnker mig att det smidigaste Àr att köpa en sÄn hÀr och stoppa ner slangen i en glasslÄda. Billigt, enkelt och lite mer vÀlbalanserad ozonproduktion.Allt för vetenskapen
LÀste pÄ lite och det beror pÄ hur parfymen Àr uppbyggd. Men prova gÀrna!
Sen kommer ju frÄgan nÀr man kan bestÀlla en dylik apparat
KrÄngla till det som krÄnglas kanTÀnker mig att det smidigaste Àr att köpa en sÄn hÀr och stoppa ner slangen i en glasslÄda. Billigt, enkelt och lite mer vÀlbalanserad ozonproduktion.
Meeeeen lite trÄkigt om man har en fallenhet för att krÄngla det som krÄnglas kan .
IFL och alla andra moddar har förstört Oaken för mig.Oaksen Àr helt OK. Men lite IFL kopia över dem.
Nytt svar:Hur bra som helst!
Skummade igenom en artikel som beskrev lite hur det fungerar, det stod en del om flÀktar: "turn the fan to max" etc.
Sitter det en flÀkt i sjÀlva generatorn i din lÄda?
Oops! Det blev lite för varmt.Nytt svar:
Skulle nog ha haft en luftigare lÄda
Ăppnade och kollade för sĂ€kerhets skull innan jag körde igĂ„ng idag...
Men det öppnar ju upp för ett nytt köp av generator och ny design
Se det som den första funktionsgenerationen, F1. Nu har du typ funktionen pÄ plats.Nytt svar:
Skulle nog ha haft en luftigare lÄda
Ăppnade och kollade för sĂ€kerhets skull innan jag körde igĂ„ng idag...
Men det öppnar ju upp för ett nytt köp av generator och ny design
LÄter rimligt.Oops! Det blev lite för varmt.
LÀste en youtube-kommentar dÀr nÄn hÀvdade att om det inte Àr tillrÀcklig luftgenomströmning sÄ att generatorn cirkulerar runt sitt ozon ett (eller flera?) varv till sÄ kan andra (mer skadliga) Àmnen uppstÄ.
(Det var som sagt en youtube-kommentar och kanske ska faktagranskas innan man tar den för 100% sann.)
Exakt. Nu ska jag hoppa ner till 1/20 av effekten tÀnkte jag . FÄr se vad V-gen landar pÄ...Se det som den första funktionsgenerationen, F1. Nu har du typfunktionen pÄ plats.
Nu Àr det dags för F2. Fixa det som sket sig.
Sen blir det V-gen, som verifieringsgenerationen. DÄ ska du ha livslÀngden pÄ plats ocksÄ.
...sen Àr den fullÀndad!
Hur tÀnker dom nÀr marknadsföringen Àr stora fÀrgmoln som slÄr mot varandra och det hÀr Àr resulterat???
Det hade dock blivit jÀv... krÄngligtLÄter rimligt.
Elementen blir ju tokvarma --> plast och lod (jepp, kablarna lossnade ) smÀlter --> olÀmpliga kemiska grejer.
Hade jag tÀnkt till pÄ det dÀr med 100 W sÄ Àr det klart som fan det behöver kylning. Men det gÀller att skynda snabbt...
Ska nog kunna krÄngla till det ÀndÄ . Sitter och kollar Arduino och relÀkort nu... MÄste ju styra det pÄ ett "vettigt" sÀtt.Det hade dock blivit jÀv... krÄngligt
TÀnker mig att det smidigaste Àr att köpa en sÄn hÀr och stoppa ner slangen i en glasslÄda. Billigt, enkelt och lite mer vÀlbalanserad ozonproduktion.
Meeeeen lite trÄkigt om man har en fallenhet för att krÄngla det som krÄnglas kan .
Feeeeeet! Men köttklÀder, vad Àr det?Jag tÀnker Go Hard or Go Home.
Lady Gagas meat dress?Feeeeeet! Men köttklÀder, vad Àr det?
Man lÀr sig nÄgot nytt varje dagLady Gagas meat dress?