Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SlÀpps i oktober enligt infon pÄ WUS.Verkar stÀmma enligt WUS.
GWG-B10001A
GWG-B10001A4
GWG-B10003A
Sjukt coolt! Och att det gÄr sÄ fort att bli av med resterna Àr ju fantastiskt bra!Edit: Nope ingen flÀkt what so ever
Min tanke Àr vÀl att ozonet bildas i toppen sjunker ner i bottendelen dÀr klockan ligger och verkar dÀr tills det försvunnit. Men nu verkar jag ju ha överdimensionerat den "lite", sÄ det blir nog att köra den fem minuter, vila lite, köra fem till etc. Mest med tanke pÄ att den blir ganska varm . NÄja man fÄr prova sig fram, har bara kört den tio minuter idag och det har gjort underverk .
On topic:
NÀst intill helt odörfri klocka
Ingen parfymklocka tyvÀrr... men jag har sparat klÀderna till en gammal inrökt DW-6630, skulle kunna marinera i parfym innan jag kör dom. MÄste ju testaSjukt coolt! Och att det gÄr sÄ fort att bli av med resterna Àr ju fantastiskt bra!
Jag tĂ€nker genast... har du ingen klocka som blivit marinerad i parfym? Ăr det samma effekt dĂ€r? Det vore ju kalasbra om sĂ„ vore fallet. TĂ€nk om 5 min i din magiska maskin tar vĂ€ck Ă€ven det, bara sĂ„ dĂ€r!
Allt för vetenskapenIngen parfymklocka tyvÀrr... men jag har sparat klÀderna till en gammal inrökt DW-6630, skulle kunna marinera i parfym innan jag kör dom. MÄste ju testa
Ser rÀtt skumma ut...Omgomgomg
GM-B2100-BPC-1A
GM-B2100PC
GMW-B5000BPC-1
GMW-B5000PC-1
Ser ASBALLA utSer rÀtt skumma ut...
G-Shock Full Metal Series with Multi-Color Gradation - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock is releasing a full metal series featuring a multi-color gradation on the face and dial. The series includes two GMW-B5000 and two GM-B2100 modelswww.g-central.com
Tycker inte att fÀrgkombinationer passar riktigt. Speciellt pÄ stÄlfyrkanterna. MÄste se live bilder pÄ dem.Ser ASBALLA ut
Du fÄr hÄlla tillgodo med en bild pÄ minIdag hÀnde det som inte fÄr hÀnda, glömde klockan hemma! Hur ska jag överleva detta.. hade planerat att köra titan-tisdag med b5000tr
Tack, nu kÀnns det bÀttreDu fÄr hÄlla tillgodo med en bild pÄ min
WS?Grabben tar sin första WS pÄ 7900 med mig i ett skevt dass i bakgrunden. Aldrig fÄr man lugn och ro.
Referens pÄ den?Tisdag, och ni vet vad som gÀller dÄ...
GMW-B5000TVB-1. Produktbilderna gör den inte rÀttvisa, den Àr betydligt bÀttre live men det Àr svÄrfÄngat pÄ bild. Det Àr nÄt med kontrasterna mellan de matta och polerade ytorna som för min del lyfter intrycket tror jag.Referens pÄ den?
Wrist Shot
Aha, min första gissning var "Wildmarksskit" men anade att det inte var rÀtt...Wrist Shot
Oaksen var ju coola, fyrkanterna not so much.Omgomgomg
GM-B2100-BPC-1A
GM-B2100PC
GMW-B5000BPC-1
GMW-B5000PC-1
Dom skulle fÄtt in nÄn pigmentering pÄ bezeln i stÄlet pÄ nÄt sÀtt, ge det en fÀrgsplash som Àr nertonad pÄ ett coolt sÀtt, (obs! Inte skrikig night city glansig fÀrg)Oaksen var ju coola, fyrkanterna not so much.