• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Passa er för denna!! 😟
Ligger pÄ tratten nu,har anmÀlt den..
Screenshot_20230911_220932.jpg

Kolla locket...
Screenshot_20230911_221013.jpg

Edit: Nope ingen flĂ€kt what so ever 😬

Min tanke Ă€r vĂ€l att ozonet bildas i toppen sjunker ner i bottendelen dĂ€r klockan ligger och verkar dĂ€r tills det försvunnit. Men nu verkar jag ju ha överdimensionerat den "lite", sĂ„ det blir nog att köra den fem minuter, vila lite, köra fem till etc. Mest med tanke pĂ„ att den blir ganska varm 😅. NĂ„ja man fĂ„r prova sig fram, har bara kört den tio minuter idag och det har gjort underverk đŸ„ł.

On topic:
NÀst intill helt odörfri klocka
IMG_20230911_213053.jpg
Sjukt coolt! Och att det gÄr sÄ fort att bli av med resterna Àr ju fantastiskt bra!
Jag tĂ€nker genast... har du ingen klocka som blivit marinerad i parfym? Är det samma effekt dĂ€r? Det vore ju kalasbra om sĂ„ vore fallet. TĂ€nk om 5 min i din magiska maskin tar vĂ€ck Ă€ven det, bara sĂ„ dĂ€r! :woot:

Sjukt coolt! Och att det gÄr sÄ fort att bli av med resterna Àr ju fantastiskt bra!
Jag tĂ€nker genast... har du ingen klocka som blivit marinerad i parfym? Är det samma effekt dĂ€r? Det vore ju kalasbra om sĂ„ vore fallet. TĂ€nk om 5 min i din magiska maskin tar vĂ€ck Ă€ven det, bara sĂ„ dĂ€r! :woot:
Ingen parfymklocka tyvĂ€rr... men jag har sparat klĂ€derna till en gammal inrökt DW-6630, skulle kunna marinera i parfym innan jag kör dom. MĂ„ste ju testa 😃

Ingen parfymklocka tyvĂ€rr... men jag har sparat klĂ€derna till en gammal inrökt DW-6630, skulle kunna marinera i parfym innan jag kör dom. MĂ„ste ju testa 😃
Allt för vetenskapen✌
LÀste pÄ lite och det beror pÄ hur parfymen Àr uppbyggd. Men prova gÀrna!

Sen kommer ju frĂ„gan nĂ€r man kan bestĂ€lla en dylik apparat 😇

GMW-B5000TVB-1. Produktbilderna gör den inte rÀttvisa, den Àr betydligt bÀttre live men det Àr svÄrfÄngat pÄ bild. Det Àr nÄt med kontrasterna mellan de matta och polerade ytorna som för min del lyfter intrycket tror jag.

Tillbaka
Topp