Goda dagars magiG-Shock er en magisk klokke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Goda dagars magiG-Shock er en magisk klokke.
BlÄ lagunenFortfarande sommar!
Sjukt sammantrÀffande, handlade nyss den hÀr . Hoppas den hinner hem innan helgen...Hittade en vÀldigt krispig DW-5600EG-9
Sjukt sammantrÀffande, handlade nyss den hÀr . Hoppas den hinner hem innan helgen...
StÀmmer! NÀr vi stod vid stranden efter vÄrt dopp sÄ kom ett husbilspar frÄn Dalarna och frÄgade om det verkligen var 39 grader i vattnet? - NÀ, det Àr nog i BlÄ lagunen pÄ Island det Àr sÄ varmt! sa vi och det tyckte dom lÀt rimligtBlÄ lagunen
JÀkligt hÀftig badplats det dÀr Blir ju illdjupt med en gÄng, men inte varmaste stÀlletStÀmmer! NÀr vi stod vid stranden efter vÄrt dopp sÄ kom ett husbilspar frÄn Dalarna och frÄgade om det verkligen var 39 grader i vattnet? - NÀ, det Àr nog i BlÄ lagunen pÄ Island det Àr sÄ varmt! sa vi och det tyckte dom lÀt rimligt
Den "bekanten" Àr det redan fel pÄ och jag tror inte det gÄr att laga honomHej trÄden...
En bekant till mig undrar.....
Har inte köpt en enda G-shock pÄ flera veckor
Ăr det nĂ„got fel pĂ„ honom dĂ„??
Hypotetiskt sett alltsÄ?
TÀnk att vara gift med en sÄn personDen "bekanten" Àr det redan fel pÄ och jag tror inte det gÄr att laga honom
BÀsta personen att vara gift med, trots en del brister som driver mig till vansinne iblandTÀnk att vara gift med en sÄn person
Bra jobbat!10 000 inlÀgg Galenskapen fortsÀtter..
FÄr vÀl spamma vidare hÀr i trÄdenBra jobbat!
Hur ska du fira det?
Spamma o spamma, kör pÄ baraFÄr vÀl spamma vidare hÀr i trÄden
SÄ kan man tÀnka. Eller sÄ tÀnker man en MR-G igen kanske?FÄr vÀl spamma vidare hÀr i trÄden