• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Precis. Helt inne pĂ„ olika stĂ„l-fyrkanter för nĂ„got Ă„r sedan. DĂ€refter GWG för hela slanten. Och nu kanske tillbaka till fyrkanterna. OmvĂ€xling ger energi 👍

Precis, jag ”tröttna” pĂ„ storleken pĂ„ först gwg-1k (tyvĂ€rr för fortfarande min favorit G estetiskt) och sen pĂ„ Gulfmastern men den kĂ€nde jag idag Ă€ndĂ„ kan vara bra ha kvar som beater Ă€ndĂ„. Synd sĂ€lja alla beaters nĂ€r den som skulle kunna bli en (Certina ds first) Ă€r tvek pĂ„ om den ens Ă€r tĂ€t 🙈
 
Precis, jag ”tröttna” pĂ„ storleken pĂ„ först gwg-1k (tyvĂ€rr för fortfarande min favorit G estetiskt) och sen pĂ„ Gulfmastern men den kĂ€nde jag idag Ă€ndĂ„ kan vara bra ha kvar som beater Ă€ndĂ„. Synd sĂ€lja alla beaters nĂ€r den som skulle kunna bli en (Certina ds first) Ă€r tvek pĂ„ om den ens Ă€r tĂ€t 🙈
Årstiden styr lite ocksĂ„. PĂ„ sommaren har jag gĂ€rna en biffig GWG tillsammans med kortĂ€rmad tröja, pĂ„ vintern har jag hellre en stĂ„lis som glider in fint under skjortĂ€rmen :)
 
VĂ„gar fasen inte hoppa pĂ„ titan-tĂ„get.. Det skulle bli alldeles för elakt mot plĂ„nboken😅
Skulle ju bara ha en GW-B5600... Nu Ă€r dom 22.. 😳
En stĂ„lis hade ju vart kul... Nu Ă€r dom 10... 🙄
Ska absolut inte ha nĂ„n sĂ„n dĂ€r jĂ€kla Mudmaster... Nu Ă€r dom 12... (Tack för den provningen @Agnby⌚ 😁)
Osv osv.. VVTF alltsĂ„đŸ˜đŸ€˜

Men fasen va fina dom Àr :banghead: :bag:
Ja det Ă€r svĂ„rt att endast ha 1-2 G-Shock👍
 
Ja det Ă€r svĂ„rt att endast ha 1-2 G-Shock👍
Jag har bara en nu, men tĂ€nker komplettera med en square sĂ„ smĂ„ningom. Det Ă€r bara det att jag saknar min gamla titanare och kĂ€nner att det blir svĂ„rt att slĂ„ den och det kĂ€nns trist att köpa en likadan. Är vĂ€l gw-5000 som ligger nĂ€rmast anskaffande. Har ju inte haft nĂ„gon sĂ„n...
 
Finbesök av sjĂ€lvaste @Sonnyboy med fru, son och hund sĂ„ hĂ€r pĂ„ kvĂ€llskvisten 😀
IMG_20230914_213249.jpg
 
God kvÀll!
NĂ€r jag slutade pĂ„ jobbet sĂ„ hade arbetskamraterna och firman skramlat ihop till ett 2300 kr presentkort pĂ„ KlockmĂ€ster. Ett svĂ„rt G—Shock sug har nu uppstĂ„tt och varför inte frĂ„ga experterna hĂ€rinne?! NĂ„gon speciell G-Shock som kan rekommenderas? Jag kan givetvis lĂ€gga till lite om det krĂ€vs

 
God kvÀll!
NĂ€r jag slutade pĂ„ jobbet sĂ„ hade arbetskamraterna och firman skramlat ihop till ett 2300 kr presentkort pĂ„ KlockmĂ€ster. Ett svĂ„rt G—Shock sug har nu uppstĂ„tt och varför inte frĂ„ga experterna hĂ€rinne?! NĂ„gon speciell G-Shock som kan rekommenderas? Jag kan givetvis lĂ€gga till lite om det krĂ€vs

TÀnker du dig en Digital eller Ana-Digi? En klassisk fyrkant med solladdning och radiosynk (GW-M5610U) eller en Casioak med solladdning (GA-B2100) kÀnns ju som bra startpunkter rent spontant.

Edit: Ändrade lĂ€nken till GW-M5610U med uppdaterad modul.
 
Senast Àndrad:
TÀnker du dig en Digital eller Ana-Digi? En klassisk fyrkant med solladdning och radiosynk (GW-M5610) eller en Casioak med solladdning (GA-B2100) kÀnns ju som bra startpunkter rent spontant.
Jag kunde varit tydligare helt klart 😅 TĂ€nkte klassisk fyrkant och den du lĂ€nkar till var ju riktigt bra! Gillar Ă€ven den gröna GA-B2100, riktigt tuff. Ska gĂ„ och kika pĂ„ dom live, stort tack! Återkommer i trĂ„den vad det blev 😎
 
Tillbaka
Topp