Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KjÞp en GW-M5610U - ikke en GW-M5610 uten U. Den med U er upgraded med ny modul og koster kun 100kroner mer enn den som ble linket til over.Jag kunde varit tydligare helt klart TÀnkte klassisk fyrkant och den du lÀnkar till var ju riktigt bra! Gillar Àven den gröna GA-B2100, riktigt tuff. Ska gÄ och kika pÄ dom live, stort tack! à terkommer i trÄden vad det blev
Ehhh... En pÄ varje arm? Det Àr ju ÀndÄ fredagGrodfredag, frÄgan Àr ju om man kör vitgrÄ eller blÄcammo till 70-talshallik-stil.
Vad kostar stÄlisen dÄ?Heads up pÄ dessa igen dÄ jag inte orkat göra annons. Men nÀr ni prata stÄlis kanske det Àr lÀge
Min röst faller pÄ GW-B5600BC-1Jag kunde varit tydligare helt klart TÀnkte klassisk fyrkant och den du lÀnkar till var ju riktigt bra! Gillar Àven den gröna GA-B2100, riktigt tuff. Ska gÄ och kika pÄ dom live, stort tack! à terkommer i trÄden vad det blev
Du har helt rÀtt. Jag Àndrade inlÀgget sÄ inte nÄn blir vilseledd.KjÞp en GW-M5610U - ikke en GW-M5610 uten U. Den med U er upgraded med ny modul og koster kun 100kroner mer enn den som ble linket til over.
Men kan man hitta den hos en svensk ÄterförsÀljare? Det var ju ett presentkort som skulle lösas in.Min röst faller pÄ GW-B5600BC-1
Guldig och med den grymma kombilÀnken
Den har allt
allt förutom att den Àr svart och gul och det fungerar ju inteMin röst faller pÄ GW-B5600BC-1
Guldig och med den grymma kombilÀnken
Den har allt
Jag vill Àven tipsa om Rangeman GW-9400. Den har allt man (dvs jag) behöver.allt förutom att den Àr svart och gul och det fungerar ju inte
Wonderlovely En sÄn har jag kikat pÄ, jÀkligt bra alltsÄTar en senlunch och rastar en nykomling
Finns i helsvart oxÄallt förutom att den Àr svart och gul och det fungerar ju inte
JĂ€kligt tuff MRG. Ăr det titan?Tusan! LĂ€nken Ă€r millimeter frĂ„n att passa perfekt
Jaja, snart dags att stÀmpla ut iaf
JĂ€kligt tuff MRG. Ăr det titan?
SĂ„ trevligt!
Ăr du sĂ€ker pĂ„ att de dĂ€ringa Ă€r nĂ„ge goa??Ute pĂ„ vift med glassexpressen
Och nu har jag stuvat undan dom 60 strutarna jag expressade
Ingen G-Shock hÀr men tillverkar ufoÀgg
Gjorde du en exit igen?Ingen G-Shock hÀr men tillverkar ufoÀgg