• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Well, det Àr freda'! Nu kör vi...
ks_trend_v39b.jpg

Trevlig helg!đŸ»

Senast Àndrad:
Sitter och googlar pÄ vad GIEZ egentligen betyder eller vad som Àr speciellt med just den serien..
Kan ju sĂ€ga att det Ă€r allt frĂ„n en by i Schweiz till platsen dĂ€r Godzilla kom frĂ„n till allt möjligt 😁
Snacka om att lyckats fixa en myt pÄ en trevlig G-shock:cigar:

Busted.
Men skönt ÀndÄ, nu kan jag slÀppa min fasad med fÀrglada klockor och bara slappna av i mitt UBGOSMF.
NÄgon som har lite stealthiga för en billig peng? Skicka nÄgra bilder i sÄ fall, gÀrna frÄn verkstaden.
Jag löser det Ät dig min vÀn ;)
Dom hĂ€r fĂ„r du gratis 😁

Bilagor

• IMG_20220727_092027.jpg
    IMG_20220727_092027.jpg
    873.6 KB · Visningar: 2
  • IMG_20221107_180723.jpg
    IMG_20221107_180723.jpg
    653.9 KB · Visningar: 2
Senast Àndrad:
Morgonen börjar ocksÄ med att undersöka en lampa. Fick först inte lös baklocket pÄ en av mina pannlampor. KrÀvdes verktyg och ordentliga tag. MisstÀnkte snabbt att jag gjort ett misstag jag som ficklampsnörd inte borde göra. Har jag lÀmnat ett alkaliskt batteri i för lÀnge?
Mycket riktigt. Batteriet har lÀckt och sitter antagligen ordentligt fastklistrat inne i lampan.
Denna lampa Àr nog bara att kassera.
SÄ lite information: alla alkaliska batterier lÀcker förr eller senare. Och man vet inte nÀr. Vissa klarar sig lÀngre medan vissa kan lÀcka före sista utgÄngsdatum. Har egen erfarenhet av alkaliskt batteri som börjat lÀcka oanvÀnt inne i förpackningen innan utgÄngsdatum.
LÀmna alltsÄ alltsÄ aldrig alkaliska batterier obevakade i viktiga eller dyrbara instrument.

20230930_100643.jpg

20230930_101723.jpg

Senast Àndrad:
Busted.
Men skönt ÀndÄ, nu kan jag slÀppa min fasad med fÀrglada klockor och bara slappna av i mitt UBGOSMF.
NÄgon som har lite stealthiga för en billig peng? Skicka nÄgra bilder i sÄ fall, gÀrna frÄn verkstaden.

I och med OnlyFans mĂ„ste man tyvĂ€rr betala för sĂ„dana bilder nuförtiden 😘

Godmorgon! SĂ„ vart det lördag. Är och handlar lite frukost och ser att julen Ă€r snart Ă€r. Det ska ju börjas i tid. Även om jag tycker det Ă€r förtid...

20230930_093425.jpg

SkÀndelsen har Àven nÄtt min by.

PXL_20230929_161947539.jpg

Tillbaka
Topp