Blev riktigt amazing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt amazing.
Snygg!MG och jag hÀlsar pÄ grannarna
Bra pris
Dunderpris ju
Bra pris
Dunderpris ju
Bevakat den modellen sedan 2020 sÄ
Om jag inte minns fel hyr ni va?Vy frÄn sovrumsfönstret
Gymmet? Pff.. tvÀttstugan möjligtvisOm jag inte minns fel hyr ni va?
Ser framför mig tidningsrubrikerna;
HyresgÀst vÀgrade flytta ut nÀr Àgaren ville flytta in sjÀlv. Nu har Àgaren fÄtt flytta in i gymmet
Dual illuminaton Àr mummaVaknade tidigt sÄ att jag kunde bli först med lumeshot idag. Jag har upptÀckt och fÄtt det bekrÀftat i manualen att autolume stÀnger av sig sjÀlv efter ca 6h pÄ denna klocka. Brukar det vara sÄ?
Dual illuminatior Àr sÄ bra. Lite synd att man inte kör det pÄ fler modeller.Vaknade tidigt sÄ att jag kunde bli först med lumeshot idag. Jag har upptÀckt och fÄtt det bekrÀftat i manualen att autolume stÀnger av sig sjÀlv efter ca 6h pÄ denna klocka. Brukar det vara sÄ?
SĂ„ frĂ€ckt med blĂ€strat Ăr det ett titanband eller ett stĂ„l du gjort om?
Ăr den blĂ€strad?! Fick för mig att det var band frĂ„n en PS, men blĂ€strad Ă€r Ă€nnu tuffare.SĂ„ frĂ€ckt med blĂ€strat Ăr det ett titanband eller ett stĂ„l du gjort om?