VÀnstra med Kina-kombi, övriga tre Casio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Syns att det ligger lite bÀttre verktyg bakom orginalen, men kÀnns det nÄgon skillnad?VÀnstra med Kina-kombi, övriga tre Casio
Den understa ser bÀttre ut. Vad ligger ett sÄdan combo lÀnk pÄ`?Testing testing
Ăversta Ă€r kina versionen.
Fick ett brev med posten idag. Gulfman Àr med och utför en "montering". Hur mÄnga hÀr vet vad detta Àr?
KÀnslan Àr riktigt bra faktiskt. NÄgot större hÄl för bandstiftet gjorde att monteringen gick toksnabbt kontra vad originalet brukar göra. Som du sÀger Àr det Àkta mer "krispigt" i utseende om man kollar noga. Men för ca 350 pengar sÄ...Syns att det ligger lite bÀttre verktyg bakom orginalen, men kÀnns det nÄgon skillnad?
En kombilÀnk brukar ligga runt 500-550 begagnad, 1000-1200 ny, samma pris som en komplett begagnad GW-B5600BC som har lÀnken originalmonteradDen understa ser bÀttre ut. Vad ligger ett sÄdan combo lÀnk pÄ`?
TackKÀnslan Àr riktigt bra faktiskt. NÄgot större hÄl för bandstiftet gjorde att monteringen gick toksnabbt kontra vad originalet brukar göra. Som du sÀger Àr det Àkta mer "krispigt" i utseende om man kollar noga. Men för ca 350 pengar sÄ...
En kombilÀnk brukar ligga runt 500-550 begagnad, 1000-1200 ny, samma pris som en komplett begagnad GW-B5600BC som har lÀnken originalmonterad
- âBluffprisâ pĂ„ den hĂ€r ocksĂ„, listpriset i Sverige Ă€r 45998 kr- Men de uppger fel listpris, sĂ„ det Ă€r inte sĂ„ bra som det ser ut.
39998 Àr listpris i Sverige (om det inte höjts senaste dagarna förstÄs).
SÄlde min Garmin 245 som jag störde mig pÄ. Aktivitetstrackingen e lite mer begrÀnsad i denna men det duger till mig . Annars Àr jag jÀttenöjd, kÀnner mig inte som en androgyn ladyboy som springer runt i tights lÀngreVÀlkommen in i GÀnget
Trevlig första-G dÀr
Cool!Blev visst hemma idag oxÄ KÀnner mig nÄgot vek....
Och ÀndÄ ska du sÀlja nÄgra av dina andra?Klar för idag. RÄkade kanske köpa Ànnu en Frogman idag
Japp, behöver rotera lite. Har tvÄ APF och tvÄ svarta 8230, sÄ jag bara minskar liteOch ÀndÄ ska du sÀlja nÄgra av dina andra?