Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
1010101010x10
- Episkt, oslagbart1010101010x10
Kom pĂ„ det innan idag. Ăr ju aldrig hemma vid sĂ„na hĂ€r tid/datum i vanliga fall.Haha, pĂ„ proffsnivĂ„. ErkĂ€nn att du planerat detta veckovis innan?
Ahaa, det var dÀr den hamnade GRATTISMissade 101010 1010, jÀkla PostMord
Aja, man Àr ju inte ledsen ÀndÄ
TitanSĂ„ frĂ€ckt med blĂ€strat Ăr det ett titanband eller ett stĂ„l du gjort om?
- Men de uppger fel listpris, sÄ det Àr inte sÄ bra som det ser ut.NÄgon som Àr sugen pÄ en titan trÄksub för 32k?
Casio G-Shock MR-G Titanium MRG-B5000D-1DR - Silver titan herrklocka
Klockan Àr formgiven och tillverkad av japanska Casio, och hör till deras kollektion med extremt vÀlkonstruerade sportur, som heter Casio G-Shock. Klockgiganten.se Àr utsedd till officiell premium-ÄterförsÀljare av Casio-klockor. Det garanterar att klockan Àr Àkta, giltig för officiell...www.klockgiganten.se
Men dĂ„ hade det ju inte blivit tio klockorKom pĂ„ det innan idag. Ăr ju aldrig hemma vid sĂ„na hĂ€r tid/datum i vanliga fall.
Men hade lite beslutsÄngest om jag skulle knipit GW-B5600orna istÀllet.
TyvÀrr saknas Tokyon pÄ bilden.. Den ville ha ljus istÀllet
Villhöver den modellen!Fick ett brev med posten idag. Gulfman Àr med och utför en "montering". Hur mÄnga hÀr vet vad detta Àr?
Den nya gula frogmannen mrg bf1000 pÄstÄr dem lista 111000 sek...- Men de uppger fel listpris, sÄ det Àr inte sÄ bra som det ser ut.
39998 Àr listpris i Sverige (om det inte höjts senaste dagarna förstÄs).
Jag kontrar med kaffe och tÄrta (och trocamust pÄ ett hörn)Te, glass och G-shock
- Det officiella pris jag sett i Sverige lÄg runt 78000 kr.Den nya gula frogmannen mrg bf1000 pÄstÄr dem lista 111000 sek...