Tillbaks i gruvan efter 2 dagar hemma i soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har egentligen en enda grej jag kan störa mig pÄ med Casiokerna... Varför envisas dom med den negativa displayen.. Snyggt kanske , men totalt olÀslig...G-Shock GM-2100MWG-1A Milky Way Galaxy Edition
Glöm inte att den har ToughSolar oxÄ, typiskt bra o haHar snöat in pÄ prepping. Köpt för mkt prylar pÄ kort tid. Men skönt att slippa tÀnka pÄ den bÀsta survival klockan lol. KÀnns som att Mudman Àr en opti klocka. Inte för stor, gÄr in under jackÀrmen, och har kompass. Och tÄl stryk!
Har givetvis en riktig kompass ocksÄ men backup och redundans Àr aldrig fel
Glöm inte att den har ToughSolar oxÄ, typiskt bra o ha
VÀlkommen till oss foliehattarnas-domedags-behöver ha-zombie apokalyps-Skynet undergÄng.Har snöat in pÄ prepping. Köpt för mkt prylar pÄ kort tid. Men skönt att slippa tÀnka pÄ den bÀsta survival klockan lol. KÀnns som att Mudman Àr en opti klocka. Inte för stor, gÄr in under jackÀrmen, och har kompass. Och tÄl stryk!
Hade inte en med GPS varit braHar snöat in pÄ prepping. Köpt för mkt prylar pÄ kort tid. Men skönt att slippa tÀnka pÄ den bÀsta survival klockan lol. KÀnns som att Mudman Àr en opti klocka. Inte för stor, gÄr in under jackÀrmen, och har kompass. Och tÄl stryk!
VÀlkommen till oss foliehattarnas-domedags-behöver ha-zombie apokalyps-Skynet undergÄng.
Glöm inte: ett Àr inget - tvÄ Àr ett !!! .... sÄ bunkra pÄ nÄgra Masters of G för sÀkerhetsskull
Hade inte en med GPS varit bra
Men om MB6-masterna slÄs ut, eller om du med blixtens hastighet behöver resa genom tidzonerGPS pÄ min MRG ger tyvÀrr inget anvÀndningsomrÄde :-O
Har snöat in pÄ prepping. Köpt för mkt prylar pÄ kort tid. Men skönt att slippa tÀnka pÄ den bÀsta survival klockan lol. KÀnns som att Mudman Àr en opti klocka. Inte för stor, gÄr in under jackÀrmen, och har kompass. Och tÄl stryk!
Ăr det hĂ€r det enda som Ă€r kvar av den legendariska bubbelplasten?
Ăr det hĂ€r det enda som Ă€r kvar av den legendariska bubbelplasten?
Nej min fru har flyttat pÄ den
Det hÀr lÄter ju hur spÀnnande som helst. HjÀlp en nykomling förstÄ
Min fru förvarade en stor rulle bubbelplast dÀr jag brukade ta klockbilder. Folk trodde lite spretande kring vad jag antogs göra med bubbelplasten