• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Favoritklocka pÄ armen. GÄr i köptankar, vill ha en till square, kanske en GW-5000U.
Är den bĂ€ttre Ă€n M5610?
20231014_181549.jpg

Vart glad överraskad idag pÄ FÀltöversten. Denna klockan var mindre och krispigare Àn jag trodde och dessutom pÄ rea dÄ det firades jubileum. Förutom LSDlooken sÄ gillar jag att den Àr radiostyrd och gud va trevligt det Àr att fippla med snabb-bytar-armbandsknapparna. Sen har den ju bluetooth vilket jag aldrig gillar eftersom att det kÀnns som man binder sig vid en daterad standard.
IMG_0027.jpeg

Men om du trycker till det frĂ„n vĂ€nster och binder fast det i trĂ€det pĂ„ högersidan dĂ„??? đŸ€” 😁
Mmm, jag lekte lite med tanken, men baksidan Ă€r inte heller alldeles stabil. 🙄
20231015_102818.jpg

Dessutom mĂ„ste jag nog ta grannens tall ocksĂ„ till hjĂ€lp om inte all ved ska trilla in till henne. Fast hon hade inte sĂ„ mycket emot det sa hon... 😂

Tillbaka
Topp