Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀttre vet jag inte, men du fÄr screwback- vilket i mitt tycke - ger bÀttre kvalitetskÀnsla och skönare band. Bild pÄ min utan U och pÄ lÀnkFavoritklocka pÄ armen. GÄr i köptankar, vill ha en till square, kanske en GW-5000U.
Ăr den bĂ€ttre Ă€n M5610?
Ăr displayen samma pĂ„ bĂ„de 5610 och 5000 ?BĂ€ttre vet jag inte, men du fĂ„r screwback- vilket i mitt tycke - ger bĂ€ttre kvalitetskĂ€nsla och skönare band. Bild pĂ„ min utan U och pĂ„ lĂ€nk
Edit: klart att du ska tjöööpa
Vet ej, men killgissar jag skulle jag svara ja.Ăr displayen samma pĂ„ bĂ„de 5610 och 5000 ?
Snyggt killgissatVet ej, men killgissar jag skulle jag svara ja.
SĂ„hĂ€r blev det hos ossItâs pizza time!
Har ocksÄ lÀst att bandet Àr skönare. SÄ troligtvis kommer jag överraska min fru med ny klockaBÀttre vet jag inte, men du fÄr screwback- vilket i mitt tycke - ger bÀttre kvalitetskÀnsla och skönare band. Bild pÄ min utan U och pÄ lÀnk
Edit: klart att du ska tjöööpa
SÄ lÀnge du inte sÀger nÄt och inte visar upp bÄda samtidigt sÄ Àr det vÀldigt stor chans att hon inte ser nÄn skillnad.Har ocksÄ lÀst att bandet Àr skönare. SÄ troligtvis kommer jag överraska min fru med ny klocka
Tack för tipset.SÄ lÀnge du inte sÀger nÄt och inte visar upp bÄda samtidigt sÄ Àr det vÀldigt stor chans att hon inte ser nÄn skillnad.
Men om du trycker till det frÄn vÀnster och binder fast det i trÀdet pÄ högersidan dÄ???Ser ut som att tiden gjort sitt med vedskjulet som sattes ihop för 15 Är sen av det som blivit över...
Steg 1 blir att tömma det...
Mmm, jag lekte lite med tanken, men baksidan Àr inte heller alldeles stabil.Men om du trycker till det frÄn vÀnster och binder fast det i trÀdet pÄ högersidan dÄ???
Ja. Att den visar tiden i alla lÀgen Àr oslagbart.Favoritklocka pÄ armen. GÄr i köptankar, vill ha en till square, kanske en GW-5000U.
Ăr den bĂ€ttre Ă€n M5610?