Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu Àr det fredag pÄ riktigtDÄ var det dags igen...
Trevlig helg!
En ny pinGjorde en utflykt till Klockmaster FÀltöversten idag och fick med mig lite kul saker hem
SÀljaren rÄkade trycka en nolla efter det rÀtta priset juVad missar jag hÀr?
Sjukt frÀna bonusgrejerGjorde en utflykt till Klockmaster FÀltöversten idag och fick med mig lite kul saker hem
Denna skÀrmen e sjukt lÀsbar Àven nÀr ljuset Àr dÄligt. GBD-H2000
Kan det vara en DW-5300-1AV eller nÄgon variant mÄntro?Kollar en gammal film med kurt russel frÄn 1997
Gissa modellen polisen har?
Stargate ?Kollar en gammal film med kurt russel frÄn 1997
Gissa modellen polisen har?
OjdÄ! Ska du ocksÄ haka pÄ? TÀnk pÄ barnen!Lördagspizzan hÀnger löst, FruDerix har slutat med kolhydrater
SÀtter en deg för barnens skull! De gillar visserligen inte pizza men jag fÄr vÀl offra mig pÄ resterna..OjdÄ! Ska du ocksÄ haka pÄ? TÀnk pÄ barnen!
Ăr det klockan du köpte av @-RI- hĂ€romsistens?
Fint att du tar en för laget, precis som en pappa ska göra! Jag har ocksÄ tÀnt pizzaugnen och igÄr satte jag degen. Den har jÀst iSÀtter en deg för barnens skull! De gillar visserligen inte pizza men jag fÄr vÀl offra mig pÄ resterna..
Det var nÀra, det Àr en dw-6800.Kan det vara en DW-5300-1AV eller nÄgon variant mÄntro?
Jag sökte bara igenom 5xxx pÄ shockbase men den hÀr var ju lite coolDet var nÀra, det Àr en dw-6800.
Ja verkligen. Jag gick igenom hela shockbase tills jag sÄg dennaJag sökte bara igenom 5xxx pÄ shockbase men den hÀr var ju lite cool
Snyggt! Har du kokat det, eller jobbat in det över tid?