Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vill Ă„ka hem
Madness breeds madnessGod morgon alla medgalningar.
TÀnkte gissa att det var nÄt Masters of the Universe-relaterat. Men kanske inte om det Àr frÄn Japan.Hoppla hoppla! HÀr dök det visst upp ett pakÀÀÀt tidigare Àn vÀntat. FörtjÀnar ett klockbyte
God morgon alla medgalningar.
Whackos!Madness breeds madness
Terra pÄ vetjaPakÀÀÀÀÀÀt!
Det anlÀnde efter exakt 8 dagar som utlovat. Inte 5-10 arbetsdagar eller sÄ, 8 dagar skulle frakten ta. Lite otippat eftersom det kom till tullen igÄr vid lunch. Föredömligt packat av japanerna pÄ Buyee . Valde att dom skulle packa om efter konsolidering, vÀl vÀrt pengarna mÄste jag sÀga.
SÄ ikvÀll blir det trÄdterror
Ja, vad hĂ€nde? Ăs pĂ„ nu!Terra pĂ„ vetja
DW-5000SS skulle kvala in pÄ topp 3 för mig...Street Style. Shit va bra den Àr! MÄr nÀstan lite dÄligt nÀr jag vet vad jag har för planer för den hÀr...