• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den kommer jag ocksĂ„ att bestĂ€lla nĂ€r januarilönen kommer. Blir kul att se den i trĂ„den innan, för jag rĂ€knar med pakÀÀÀtöppningsbilder ♄
Den minner meg om denne.
1000013122.jpg

Suddig bild som vanligt. Vabb och hoppas pÄ att bli friska till jul. Tror aldrig jag varit med om att sÄ mÄnga Àr sjuka. Disco i telefonen varje morgon med folk som sjukskriver sig. Ringer bilverkstan, har inget folk, ringer en annan. Ingen mekaniker inne, alla sjukskriva. BlÀÀ....

SvÀr lite i kyrkan och funderar pÄ begagnad applewatch cellular för att kunna betala och bli nÄdd i nödfall och slippa ta med mobilen. Vore skönt nÀr man Àr ute och leker med dottern pÄ sommaren. Skulle garanterat ha g shock mest men jag tror det vore ett bra komplement.

Sjukt dÄligt med 50 i wr dock för en som alltid badar med alla klockor

17031544923677512652405658362158.jpg

Suddig bild som vanligt. Vabb och hoppas pÄ att bli friska till jul. Tror aldrig jag varit med om att sÄ mÄnga Àr sjuka. Disco i telefonen varje morgon med folk som sjukskriver sig. Ringer bilverkstan, har inget folk, ringer en annan. Ingen mekaniker inne, alla sjukskriva. BlÀÀ....

SvÀr lite i kyrkan och funderar pÄ begagnad applewatch cellular för att kunna betala och bli nÄdd i nödfall och slippa ta med mobilen. Vore skönt nÀr man Àr ute och leker med dottern pÄ sommaren. Skulle garanterat ha g shock mest men jag tror det vore ett bra komplement.

Sjukt dÄligt med 50 i wr dock för en som alltid badar med alla klockor

17031544923677512652405658362158.jpg
https://www.g-central.com/make-your-apple-watch-look-like-a-g-shock-with-amband-cases/ 😉

Tillbaka
Topp