Den minner meg om denne.Den kommer jag ocksÄ att bestÀlla nÀr januarilönen kommer. Blir kul att se den i trÄden innan, för jag rÀknar med pakÀÀÀtöppningsbilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den minner meg om denne.Den kommer jag ocksÄ att bestÀlla nÀr januarilönen kommer. Blir kul att se den i trÄden innan, för jag rÀknar med pakÀÀÀtöppningsbilder
Myten sÀger att var tio-tusende Tough Solar transformerar till Tough Lightning.PÄ morgonen vaknade jag av ett enormt ÄskvÀder och nÀr jag tog klockan sÄg jag att den stod pÄ H och sedan den dÀr morgonen har den inte haft tillstymmelse att gÄ ned pÄ M igen.
Ăr det bara sensorn pĂ„ baklocket som gör den hög? Isf fram med dremeln!Spamma lite. Gillar utseendet. Enda minus Ă€r att den sitter lite högt pĂ„ handleden. Den Ă€r lika tjock som en King.
Du menar dremla ett hĂ„l i handleden som klockan kan sjunka in i?Ăr det bara sensorn pĂ„ baklocket som gör den hög? Isf fram med dremeln!
Ett sÄnt hÄl i handleden fÄr man nog vare sig man vill eller inte efter daglig anvÀndning. En lösning som ser grymt obekvÀm ut iaf.Du menar dremla ett hÄl i handleden som klockan kan sjunka in i?
Trodde ocksÄ att det ska obekvÀmt men den sitter faktiskt rÀtt bekvÀmt pÄ handleden ÀndÄ. Enda nackdelen Àr som sagt att den sitter högt och ser lite konstigt ut frÄn sidan.Ett sÄnt hÄl i handleden fÄr man nog vare sig man vill eller inte efter daglig anvÀndning. En lösning som ser grymt obekvÀm ut iaf.
Bra dÀr! Ingen dÄlig Äterkomst till trÄden
https://www.g-central.com/make-your-apple-watch-look-like-a-g-shock-with-amband-cases/Suddig bild som vanligt. Vabb och hoppas pÄ att bli friska till jul. Tror aldrig jag varit med om att sÄ mÄnga Àr sjuka. Disco i telefonen varje morgon med folk som sjukskriver sig. Ringer bilverkstan, har inget folk, ringer en annan. Ingen mekaniker inne, alla sjukskriva. BlÀÀ....
SvÀr lite i kyrkan och funderar pÄ begagnad applewatch cellular för att kunna betala och bli nÄdd i nödfall och slippa ta med mobilen. Vore skönt nÀr man Àr ute och leker med dottern pÄ sommaren. Skulle garanterat ha g shock mest men jag tror det vore ett bra komplement.
Sjukt dÄligt med 50 i wr dock för en som alltid badar med alla klockor