• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Seems legit đŸ€Ą
1000005588.png

Njuter av att det ÄNTLIGEN Ă€r lĂ„ngledigt! Det ska bli sĂ„ sköööönt!!!
20231222_190616.jpg

Gjorde just en överföring till klockkontot. Tror jag ska köra pÄ det nÀsta Är. Har ju kört med det förut men det dog nÀr jag köpte min Speedy för 1,5 Är sedan.
SĂ„ efter det har det handlats Ă€ndĂ„, utan att mellanlanda pĂ„ klockkontot. Men de sĂ€ger att det Ă€r bĂ€ttre att trĂ„na lite. Tro't den som vill đŸ€”

Hur som helst, det skulle ju kunna vara ett nyÄrslöfte rent av.
...och det gĂ„r ju jĂ€kligt fort att göra en överföring nu för tiden, om det blir akut nödlĂ€ge. 🙄😂

Gillar GBD-200 men det Ă€r dags att prova en annan med MIP display. 🙂
1000017847-01.jpeg

Nya favoriten. Har stĂ€ngt av alla sensorer och BT. Ska bara anvĂ€nda den som en vanlig fyrkant med MIP skĂ€rm. 🙂
1000017900-02.jpeg

MIP Ă€r ju sĂ„ gött, borde fler moderna digitala G ha. Lite sugen testa en gbd-200 sjĂ€lv, kan den ge notiser vid samtal/sms? Typ den smartwatchfunktion jag gillar och har bra anvĂ€ndning för đŸ€“

MIP Ă€r ju sĂ„ gött, borde fler moderna digitala G ha. Lite sugen testa en gbd-200 sjĂ€lv, kan den ge notiser vid samtal/sms? Typ den smartwatchfunktion jag gillar och har bra anvĂ€ndning för đŸ€“
Jag har provat alla funktioner, shoot!

Yes du fĂ„r samtal, sms och alla notiser din telefon skickar (iaf pĂ„ Android). Funkar riktigt bra, dock kan du INTE svara pĂ„ saker som "ja" eller liknande i sms som andra "vassare" smartklockor kan. Men vill du ha en evighets maskin till smartklocka med notiser sĂ„ Ă€r den perfekt till det 👌

Tillbaka
Topp