Jonte.L
Silver
Ha, kolla dÀr. SÄg ju coola ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, snygg. Hur listade du ut att den "kanske" Àr fake?Seems legit
Ja den Àr riktigt snygg den dÀr!FortsÀtter med denna idag.
Eldar hÀr oxÄ... Fast inte lika fint som duByte och eldar lite för mysfaktorn. Trevlig kvÀll!
Snyggt.Inleder natthelg med gul MM
Gillar GBD-200 men det Àr dags att prova en annan med MIP display.
Nya favoriten. Har stÀngt av alla sensorer och BT. Ska bara anvÀnda den som en vanlig fyrkant med MIP skÀrm.
Jag har disablat alla smarta funktioner pÄ de sÄ jag kan inte svara pÄ det.MIP Àr ju sÄ gött, borde fler moderna digitala G ha. Lite sugen testa en gbd-200 sjÀlv, kan den ge notiser vid samtal/sms? Typ den smartwatchfunktion jag gillar och har bra anvÀndning för
Jag har provat alla funktioner, shoot!MIP Àr ju sÄ gött, borde fler moderna digitala G ha. Lite sugen testa en gbd-200 sjÀlv, kan den ge notiser vid samtal/sms? Typ den smartwatchfunktion jag gillar och har bra anvÀndning för