Pressande jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra summering och mĂ„nga trevliga bilder Jag summerade mitt klockĂ„r i en annan trĂ„d hĂ€romdagen och insĂ„g att jag gĂ„tt frĂ„n sju till tvĂ„ G-Shocks under Ă„ret Vi fĂ„r se om trenden vĂ€nder 2024...TĂ€nkte summera Ă„ret lite i G-shockvĂ€g. LĂ„ngt ifrĂ„n lika mĂ„nga in och ut som förra, endast GA-100 kvarâŠ
BÀst: GWG-1k. Borde kanske behÄllit⊠lÀge köpa ny 2024 eller en 2k.
Ăntligen testat: Metallsquare. Flippa dock rĂ€tt snabbt. Lite tungâŠ
Sikte mot nÀsta Är: GBD-h1000/2000, gbd-200 (grön) och GWG just nu. Eller nÄgot stealth kanske. Eller ja, kan nog bli lite varsom som vanligt
Kolla displaybilden.. Under 8anVad har hÀnt hÀr?!
Casio G-Shock GMW-B5000D-1 Full Metal
Utropspris: 1500 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-12-28 20:30:57. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
MÄste vÀl vara ett snöre bakom bilen, finns inte en chans att den blir sÄn av vanlig anvÀndningKolla displaybilden.. Under 8an
Snacka om vÀlanvÀnd.. Eller har den hÀngt efter en bil nÄgra kilometer...
Kolla displaybilden.. Under 8an
Snacka om vÀlanvÀnd.. Eller har den hÀngt efter en bil nÄgra kilometer...
Muchos trevlig julGranGod jul!
Sotc 24/12-2023
En G Àr vÀldigt mycket bÀttre Àn ingen GGod jul pÄ er alla
Inledde dagen med min enda G, GA-100âŠ
Muchos trevlig julGran
En G Àr vÀldigt mycket bÀttre Àn ingen G