• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Pressande jobb. :)
20231223_115116.JPG

Äntligen kan jag bidra med en bild pĂ„ Rune som har flyttat in med sin kompis Harald. Det var pĂ„ hĂ„ret som frugan fick hĂ€mta ut Rune eftersom pakÀÀtet var adresserad Rune c/o vĂ„r adress. Du heter inte Rune sa postexpediten till min fru. NĂ€ men tomten i paketet heter ju Rune 😂 Det gick till slut. Önskar God Jul frĂ„n vĂ€stkusten!
IMG_8546.jpeg
IMG_0209.jpeg
IMG_0206.jpeg

TĂ€nkte summera Ă„ret lite i G-shockvĂ€g. LĂ„ngt ifrĂ„n lika mĂ„nga in och ut som förra, endast GA-100 kvar

IMG_8473.jpeg
IMG_8471.jpeg
IMG_8472.jpeg
IMG_8478.jpeg
IMG_8479.jpeg
IMG_8470.jpeg
IMG_8477.jpeg
IMG_8476.jpeg
IMG_8475.jpeg

BĂ€st: GWG-1k. Borde kanske behĂ„llit
 lĂ€ge köpa ny 2024 eller en 2k.

Äntligen testat: Metallsquare. Flippa dock rĂ€tt snabbt. Lite tung

Sikte mot nĂ€sta Ă„r: GBD-h1000/2000, gbd-200 (grön) och GWG just nu. Eller nĂ„got stealth kanske. Eller ja, kan nog bli lite varsom som vanligt 🙈

TĂ€nkte summera Ă„ret lite i G-shockvĂ€g. LĂ„ngt ifrĂ„n lika mĂ„nga in och ut som förra, endast GA-100 kvar

IMG_8473.jpeg
IMG_8471.jpeg
IMG_8472.jpeg
IMG_8478.jpeg
IMG_8479.jpeg
IMG_8470.jpeg
IMG_8477.jpeg
IMG_8476.jpeg
IMG_8475.jpeg

BĂ€st: GWG-1k. Borde kanske behĂ„llit
 lĂ€ge köpa ny 2024 eller en 2k.

Äntligen testat: Metallsquare. Flippa dock rĂ€tt snabbt. Lite tung

Sikte mot nĂ€sta Ă„r: GBD-h1000/2000, gbd-200 (grön) och GWG just nu. Eller nĂ„got stealth kanske. Eller ja, kan nog bli lite varsom som vanligt 🙈
Bra summering och mĂ„nga trevliga bilder 😊 Jag summerade mitt klockĂ„r i en annan trĂ„d hĂ€romdagen och insĂ„g att jag gĂ„tt frĂ„n sju till tvĂ„ G-Shocks under Ă„ret 😼 Vi fĂ„r se om trenden vĂ€nder 2024...

Muchos trevlig julGran:D

En G Àr vÀldigt mycket bÀttre Àn ingen G;)

TĂ€nkte just sĂ„ nĂ€r jag köpte den av en i Motala via blocket, bĂ€ttre ha en Ă€n ingen 🙂

Med det sagt vill ha fler, lutar Ă„t en gbd-200 (nog ny) eller begagnad gbd-h1000 (nĂ„gon som vill sĂ€lja 👀) 

Lilla granen i köket, stora vĂ„gar jag inte nudda om den barrar 😅

Tillbaka
Topp