Dags att gymma bort julbordet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar utseendet pÄ den.. Men Rangeman ska i mitt tycke inte vara en trÀningsklocka.. Det ska vara en Àventyrsklocka.
HÄller med. Denna Àr bara en gbd-h2000 i nya klÀder.Gillar utseendet pÄ den.. Men Rangeman ska i mitt tycke inte vara en trÀningsklocka.. Det ska vara en Àventyrsklocka.
Den Àr perfekt!SÄ bra den Àr.
Och nu sÀnkt ytterligare en hundralapp. 800 skickat Àr ju ett dunderpris. Synd att jag redan har en sÄdan som ligger oanvÀndDet hÀr Àr vÀl billigt?
G-shock DWE5600R-9 LE
Pris: 800 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Jag som inte har nÄgon titan-square fÄr köra en nÄgot tyngre grej variant istÀlletSÄ bra den Àr.
Den Àr bra den med!Jag som inte har nÄgon titan-square fÄr köra en nÄgot tyngre grej variant istÀllet
Köpt ny av mig en gÄng..Lugnt i trÄden idag. FÄr bli ytterligare en pÄ Kolor
Bra dÀr! Riktigt ovanlig och kan vÀl inte varit lÀtt att hitta?Köpt ny av mig en gÄng..
Chrono24.Bra dÀr! Riktigt ovanlig och kan vÀl inte varit lÀtt att hitta?
Kul att veta varifrÄn den kom ursprungligen. Finns bara i 700 ex och mÄste vÀl vara en av de ovanligareChrono24.