DÄ var det dags för fredag... Undrar vad man ska hitta pÄ idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, dÀr ser man. Jag har en billig GWG-1000-1A3ER som jag kan sÀlja till dig. Men OBS, alti/baro funkar inte tyvÀrr.Hejj!
Ligger lÄgt
Men pulsen stiger varje gÄng jag ser en en GWG-1000-1A3ER eller MTG-B1000D-1A...
Tack men jag har redan haft tvÄ (hur billig?).Jaha, dÀr ser man. Jag har en billig GWG-1000-1A3ER som jag kan sÀlja till dig. Men OBS, alti/baro funkar inte tyvÀrr.
Men den har nog hela fÀrgskalan för att matcha ALLT pÄ lastarenMan köper inte en negativ display för att enkelt se vad klockan Àr.
Allt Àr ditt fel för att det ser ut sÄ hÀr... Det vet duTack men jag har redan haft tvÄ (hur billig?).
Vad har kunnat hÀnt sÄ att alti och baron slutat fungera?
Det var jag som gjorde en djuprengöring och plockade ut hela modulen. DÄ mÄste man pilla av trycksensorn som var i ett upplöst tillstÄnd. TyvÀrr sÄ funkade det inte riktigt nÀr jag satte ihop klockan igen. Om man kan köpa en ny sensor sÄ gÄr det sÀkert att fixa. Jag ska lÀgga ut klockan till försÀljning nÀr jag kommer hem i början pÄ nÀsta Är.Tack men jag har redan haft tvÄ (hur billig?).
Vad har kunnat hÀnt sÄ att alti och baron slutat fungera?
Den dÀr Àr fortfarande lika snygg Àven fast jag Àgt och sÄlt den!
Hejj!
Ligger lÄgt
Men pulsen stiger varje gÄng jag ser en en GWG-1000-1A3ER eller MTG-B1000D-1A...
Jag trodde Herr Senap visade tiden i Kina, men du har ju lagt den Ät fel hÄll i displayen!Allt Àr ditt fel för att det ser ut sÄ hÀr... Det vet du
Jag skulle ju inte ha nÄgon Mudmaster förrÀn jag fick prova din
Edit... Ser nÄgon felet pÄ bilden förresten???
SÄnt dÀr OCD-framkallande nÀr man upptÀcker det pÄ postad bildJag trodde Herr Senap visade tiden i Kina, men du har ju lagt den Ät fel hÄll i displayen!
Ja, för inte fasen ligger den vÀl kvar sÄ dÀr lÀngre!?SÄnt dÀr OCD-framkallande nÀr man upptÀcker det pÄ postad bild
Absolut inteJa, för inte fasen ligger den vÀl kvar sÄ dÀr lÀngre!?
Nu blev man lite nyfiken pÄ vad billigt varJaha, dÀr ser man. Jag har en billig GWG-1000-1A3ER som jag kan sÀlja till dig. Men OBS, alti/baro funkar inte tyvÀrr.
Hur mÄnga Àr dom nu??Lagom till grodfredag hÀmtade jag precis ytterligare en GWF-A
Det börjar bli nÄgra styckenHur mÄnga Àr dom nu??
Det mĂ„ste vara GGân i orange som sticker ut sĂ„ vĂ€ldigt! Borde sĂ€ljasAllt Ă€r ditt fel för att det ser ut sĂ„ hĂ€r... Det vet du
Jag skulle ju inte ha nÄgon Mudmaster förrÀn jag fick prova din
Edit... Ser nÄgon felet pÄ bilden förresten???