God middag. Ledig dag, fÄr nog skotta lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En hundring billigare hos Blue tomato.
Ănnu bĂ€ttre. Sist jag letade efter den modellen sĂ„ var den slutsĂ„ld överallt, trodde att den hade utgĂ„tt.En hundring billigare hos Blue tomato.
Köpte min dĂ€r. Verkar som ingen av de limiterad modellerna Ă€r slutsĂ„lda. Det mesta gĂ„r att fĂ„ tag i fortfarande.Ănnu bĂ€ttre. Sist jag letade efter den modellen sĂ„ var den slutsĂ„ld överallt, trodde att den hade utgĂ„tt.
Cool! Hojta till om du/nĂ„gon har till saluJag kan varmt rekommendera bandet till GW-5000, kör det sjĂ€lv pĂ„ min GW-M5610 och Ă€ven tidigare pĂ„ GW-6900. Ăven om jag inte har sĂ„ mycket emot det "vanliga" bandet sĂ„ Ă€r det helt klart en uppgradering.
NÀr jag handlat dÀrifrÄn har jag kunnat vÀlja att betala moms och tull direkt i checkouten. Har fungerat smidigt för mig!
Jag har bÄda Ali-versionerna hemma nu. BÄde den du tipsade om och den nyare som ser ut som GW-B5600s combilÀnkKör pÄ ett kombi frÄn Ali, riktigt nice för pengarna. @roosterman du som rockar bÄde AM och original, Àr det nÄgon större skillnad?
Kunststoff Armband fĂŒr Casio G-schock DW-6900/DW9600/DW5600/GW-M5610 MĂ€nner Uhr Strap Band Hohe QualitĂ€t armband 16mm - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Jag har bÄda Ali-versionerna hemma nu. BÄde den du tipsade om och den nyare som ser ut som GW-B5600s combilÀnk
Den Àldre versionen Àr mer "sladdrig"
VÀnster Ali ver2, höger original ver2
Har tyvÀrr inga liggandes över. Har bestÀllt Casio-delar frÄn tyska Minott-Center och Watchband Berlin förut om du vill köpa nytt, men funderar nu pÄ om priset pÄ bandet har höjts en aning sedan jag bestÀllde. Annars borde det finnas nÄgon hÀr i trÄden med ett band över kan jag tÀnka mig!Cool! Hojta till om du/nÄgon har till salu
SkÀmt Äsido, jag bifogar dom pÄ samma sÀtt som .jpg.Anade det. Jag Àr killen underst
SÀkert. Har provat pÄ ungefÀr 4000 miljarder sÀtt. Det Àr jÀtte-jÀttemÄnga gÄnger.SkÀmt Äsido, jag bifogar dom pÄ samma sÀtt som .jpg.
Kanske Àr det nÄn skillnad om man postar via tellefön eller kompjuter?
Mycket bra! Hur Ă€r kolfiberbanden? Ăr de stelare Ă€n vanliga resin-band?Rangeman Ă€r fasen riktigt bra i grĂ„tt
Nja, rĂ€tt likstela (det dĂ€r lĂ€t fel ) skulle jag sĂ€gaMycket bra! Hur Ă€r kolfiberbanden? Ăr de stelare Ă€n vanliga resin-band?
Extra tÄlig med bull-baren sÄ det borde ju vara en baggisByta diskmaskins-G
Haha, jag tolkar det dÀr som lika stela och inte stel som ett likNja, rÀtt likstela (det dÀr lÀt fel ) skulle jag sÀga
Nu blir man lite förvÄnad, Àr "Baxa" ett nyord?Nyord gills va?
Baxade just 38 poÀng!
Men fÄr ÀndÄ spö
Det kanske det inte Àr.Nu blir man lite förvÄnad, Àr "Baxa" ett nyord?
Har det fÄtt en ny (extra) betydelse kanske?
Aha, det verkar fÄtt en ny betydelse. Dear diary, today I learned:Det kanske det inte Àr.
Bara jag som inte anvÀnt det sÄ ofta...
Skulle banne mig kunna vara hundis!