• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God middag. Ledig dag, fĂ„r nog skotta lite.☃
1000006967.jpg

Jag kan varmt rekommendera bandet till GW-5000, kör det sjĂ€lv pĂ„ min GW-M5610 och Ă€ven tidigare pĂ„ GW-6900. Även om jag inte har sĂ„ mycket emot det "vanliga" bandet sĂ„ Ă€r det helt klart en uppgradering.

NÀr jag handlat dÀrifrÄn har jag kunnat vÀlja att betala moms och tull direkt i checkouten. Har fungerat smidigt för mig!
Cool! Hojta till om du/nÄgon har till salu:)

Kör pÄ ett kombi frÄn Ali, riktigt nice för pengarna. @roosterman du som rockar bÄde AM och original, Àr det nÄgon större skillnad?

Jag har bĂ„da Ali-versionerna hemma nu.🙂 BĂ„de den du tipsade om och den nyare som ser ut som GW-B5600s combilĂ€nk👍
Den Ă€ldre versionen Ă€r mer "sladdrig" 🙂
VĂ€nster Ali ver2, höger original ver2👍
IMG_20240102_120750.jpg

Senast Àndrad:
Cool! Hojta till om du/nÄgon har till salu:)
Har tyvÀrr inga liggandes över. Har bestÀllt Casio-delar frÄn tyska Minott-Center och Watchband Berlin förut om du vill köpa nytt, men funderar nu pÄ om priset pÄ bandet har höjts en aning sedan jag bestÀllde. Annars borde det finnas nÄgon hÀr i trÄden med ett band över kan jag tÀnka mig!

SkÀmt Äsido, jag bifogar dom pÄ samma sÀtt som .jpg.
Kanske Àr det nÄn skillnad om man postar via tellefön eller kompjuter?
SÀkert. Har provat pÄ ungefÀr 4000 miljarder sÀtt. Det Àr jÀtte-jÀttemÄnga gÄnger.

😂

Men min kĂ€re vĂ€n @roosterman tipsade om ett tillvĂ€gagĂ„ngssĂ€tt. đŸ„°

Tillbaka
Topp