ToolDiver
KS Explorers Club
Haha va pÄ Bali för 1 mÄnad sen och har inte stÀllt om lÀngtar kanske tillbaka till vÄgornaVilken tidszon kör du pÄ klockan??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha va pÄ Bali för 1 mÄnad sen och har inte stÀllt om lÀngtar kanske tillbaka till vÄgornaVilken tidszon kör du pÄ klockan??
Kan sakna den dÀr ibland! Ruggigt trevlig. Och bra bilder gör den inte sÀmre
Fan va grymt! Finns det nÄgon bÀttre anledning att skaffa sig en 3D-printer?DW-5700 med egen designad och printad bezel.
Print tid 48minuter, helt ok
Fan va grymt! Finns det nÄgon bÀttre anledning att skaffa sig en 3D-printer?
Nice! Antar du utmaningen att köra hemsnickrad i OWG March?DW-5700 med egen designad och printad bezel.
Ăr det hĂ€r du? (kan inte sluta leka med DALL-E)KvĂ€llsklockan
Snyggt! Kanske dag att byta ikon för trĂ„denĂr det hĂ€r du? (kan inte sluta leka med DALL-E)
Behöver du en köp-bulvan?En inte riktigt klockrelaterad frÄga, men Àr det nÄgon i trÄden som bor i VÀsterÄs-trakten??
Jepp, fast till en bilstereoBehöver du en köp-bulvan?
Var ju tvungen att testa om det gick att printa en lĂ€nk. Jo men absolut, de va inga problem! LĂ€nken Ă€r printad i tvĂ„ delar, integrerade âstiftâ som hĂ„ller ihop lĂ€nkarna. Egen design pĂ„ den medDW-5700 med egen designad och printad bezel.
Tack! Haha ja kanske detNice! Antar du utmaningen att köra hemsnickrad i OWG March?
TÀnkte jag skulle göra det
FrĂ€nt med lĂ€nkVar ju tvungen att testa om det gick att printa en lĂ€nk. Jo men absolut, de va inga problem! LĂ€nken Ă€r printad i tvĂ„ delar, integrerade âstiftâ som hĂ„ller ihop lĂ€nkarna. Egen design pĂ„ den med
Tack! Haha ja kanske det
Det gÄr sÄ bra, sÄ bra! Skicka hit bara!FrÀnt med lÀnk
Inser att jag nog mÄste starta mitt bygge a.s.a.p. TÀnkte göra en monocoque i kolfiberarmerat och skippa orginalcase och glas. FÄr se om det gÄr. Kanske fÄr skicka till @ironcastle för trycktest?
Hade tÀnkt köra TPU-band men nu blev man ju inspirerad till att testa lÀnk...
LÄter ju asffrÀnt!FrÀnt med lÀnk
Inser att jag nog mÄste starta mitt bygge a.s.a.p. TÀnkte göra en monocoque i kolfiberarmerat och skippa orginalcase och glas. FÄr se om det gÄr. Kanske fÄr skicka till @ironcastle för trycktest?
Hade tÀnkt köra TPU-band men nu blev man ju inspirerad till att testa lÀnk...
Den dĂ€r Ă€r ju ruggigt fin.HEADS UPâŠ. LNIB köpt 9.12.2023
I wishDen dÀr Àr ju ruggigt fin.
BehÄll istÀllet