Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ny eller beg? Ăr fĂ€rgen viktig? Om inte sĂ„ hade jag hellre letat lĂ€ttare beg pĂ„ forumet. Har sĂ„lts för under 1500. Dock inte röd vad jag kunde se vid snabb sökning.Ăr det vĂ€rt att köpa en begagnad Röd Casio GBD-H1000-4ER frĂ„n England för 2376kr inklusive frakt och tull, samt moms?
Klockan som sĂ€ljs frĂ„n England Ă€r begagnad. FĂ€rgen Ă€r absolut inte viktig. Har letat efter modellen i Sverige, men hittar den bara ny i butik och dĂ„ ligger priset pĂ„ över 4000kr.Ny eller beg? Ăr fĂ€rgen viktig? Om inte sĂ„ hade jag hellre letat lĂ€ttare beg pĂ„ forumet. Har sĂ„lts för under 1500. Dock inte röd vad jag kunde se vid snabb sökning.
HÄll ut en aning. Dom brukar dyka upp titt som tÀtt. HÄll koll pÄ Blocket, Tratten och hÀr pÄ KS. DÄ kommer du undan bra mycket billigare Àn 4k.Klockan som sÀljs frÄn England Àr begagnad. FÀrgen Àr absolut inte viktig. Har letat efter modellen i Sverige, men hittar den bara ny i butik och dÄ ligger priset pÄ över 4000kr.
Det kommer med jÀmna mellanrum ut fina ex pÄ forumet. HÀr Àr nÄgra gamla exempel. Kolla annars pÄ 2000 som Àr efterföljaren. Finns ny under 4000 och kan sÀkert hittas billigare om du ger det lite tid, kollar reor m.mmKlockan som sÀljs frÄn England Àr begagnad. FÀrgen Àr absolut inte viktig. Har letat efter modellen i Sverige, men hittar den bara ny i butik och dÄ ligger priset pÄ över 4000kr.
Han Ă€r tillbakaĂnskar alla G-Shockers ett Gott Nytt Ă r!
Vi kör ett Mixtape pÄ Ärets trendspaningar:
Grattis till kapetMin första hajfena
Har sneglat lite pÄ dem dÀr. Finns till överkomliga priser hos Klockmagasinet.Gott Nytt à r! Denna har suttit pÄ handleden hela tiden.
Hur ofta behöver du ladda den om du har HRM igÄng?Gott Nytt à r! Denna har suttit pÄ handleden hela tiden.
MÀsterligt!Bara för att
Jag har stÀngt av sensorerna och kör den som en vanlig klocka. Men med allt pÄ skall batteriet rÀcka en vecka.Hur ofta behöver du ladda den om du har HRM igÄng?
De 2 vanliga Àr snyggast. Gillar orangea detaljer pÄ glaset och svarta knappar dÀr mode knappen Àr i kopparfÀrg.Har sneglat lite pÄ dem dÀr. Finns till överkomliga priser hos Klockmagasinet.
Tack, velar mellan en sÄdan hÀr och en Gw-5000u.Jag har stÀngt av sensorerna och kör den som en vanlig klocka. Men med allt pÄ skall batteriet rÀcka en vecka.