Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar den bÀttre Àn min GW5KU pga MIP skÀrmen.Tack, velar mellan en sÄdan hÀr och en Gw-5000u.
Det kan jag tÀnka mig att den Àr. Jag gillar ocksÄ displayen och att den har vibrator funktion. TrÀningsfunktionerna och det andra har jag redan i min Garmin.Jag gillar den bÀttre Àn min GW5KU pga MIP skÀrmen.
Vilken modell Àr det?Still going strong!
Stentuff den dÀr. FÄr man höra nÄgra första intryck?Min första hajfena
à rets bild redan nu! Snyggt jobbat @roostermanBara för att
Chill med Sheeran
Av nÄgon anledning sÄ hade jag fÄtt för mig att den skulle vara oskön. Men ack sÄ fel jag hade, mjukt skönt band och sitter kalas pÄ min klena handled trots ett ganska rejÀlt "utstick". Hade ocksÄ trott pÄ en fetare fena, men 17 cm verkar vara sweetspot för en vÀlbalanserad flÀrp.Stentuff den dÀr. FÄr man höra nÄgra första intryck?
BekrÀftar lite vad jag upplevt. Trodde den skulle vara för stor pÄ min 16,5 handled, men nÀr jag prövade den i butik sÄ satt den bÀttre Àn förvÀntat.Av nÄgon anledning sÄ hade jag fÄtt för mig att den skulle vara oskön. Men ack sÄ fel jag hade, mjukt skönt band och sitter kalas pÄ min klena handled trots ett ganska rejÀlt "utstick". Hade ocksÄ trott pÄ en fetare fena, men 17 cm verkar vara sweetspot för en vÀlbalanserad flÀrp.
Sen Àr den som du sÀger, stenhÄrd. Kanske lite för stenhÄrd . FÄr se vad Tiktox-Tomten kommer med
För en som Àr ovetandes; hur lÀgger man in en GIF?BekrÀftar lite vad jag upplevt. Trodde den skulle vara för stor pÄ min 16,5 handled, men nÀr jag prövade den i butik sÄ satt den bÀttre Àn förvÀntat.
Det Àr ju bara i nÄn minut dock och för att kÀnna efter ordentligt krÀvs nog timmar/dagar.
Förresten, var det inte nyligen en sketacool GW-202K froggie som skymtade förbi i trÄden? Vad hÀnde med den?
Mad haxxor skills.För en som Àr ovetandes; hur lÀgger man in en GIF?
Anade det. Jag Àr killen understMad haxxor skills.
MÄnga byter till GW-5000bandet eller sÄ gör man en Roosterman och sÀtter kombilÀnk pÄ den istÀlletTrÄkigt bra. Kommer bli sÀllsynt ett nÄgot annat fÄr tid pÄ handleden nÀrmsta mÄnaderna iaf. 5610, bruket det inte supersköna gummit ge med sig lite eller Àr det bÀttre att leta nÄgot alternativ och byta ut (bandet bara) ?
Creationwatches....
Ăr det sĂ„ att moms och tull tillkommer pĂ„ priset??
Gratis frakt och 10% off stÄr det iaf..
Ăr det mĂ€rkbar skillnad pĂ„ det alltsĂ„? Kombi kanske ingen dum idĂ© att ha som alternerar att byta med ibland!MĂ„nga byter till GW-5000bandet eller sĂ„ gör man en Roosterman och sĂ€tter kombilĂ€nk pĂ„ den istĂ€llet
Ăr det mĂ€rkbar skillnad pĂ„ det alltsĂ„? Kombi kanske ingen dum idĂ© att ha som alternerar att byta med ibland!
Jag kan varmt rekommendera bandet till GW-5000, kör det sjĂ€lv pĂ„ min GW-M5610 och Ă€ven tidigare pĂ„ GW-6900. Ăven om jag inte har sĂ„ mycket emot det "vanliga" bandet sĂ„ Ă€r det helt klart en uppgradering.TrĂ„kigt bra. Kommer bli sĂ€llsynt ett nĂ„got annat fĂ„r tid pĂ„ handleden nĂ€rmsta mĂ„naderna iaf. 5610, bruket det inte supersköna gummit ge med sig lite eller Ă€r det bĂ€ttre att leta nĂ„got alternativ och byta ut (bandet bara) ?
NÀr jag handlat dÀrifrÄn har jag kunnat vÀlja att betala moms och tull direkt i checkouten. Har fungerat smidigt för mig!Creationwatches....
Ăr det sĂ„ att moms och tull tillkommer pĂ„ priset??
Gratis frakt och 10% off stÄr det iaf..