Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna?Nu kommer Casioak pÄ 40mm
(Tidigare minsta var pÄ 42mm)
Har lagt bestÀllning pÄ OWGM-klockan
Yas, fast i en grön/turkos fÀrg.Denna?
G-Shock GMA-P2100W-7A for International Women's Day - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock GMA-P2100W-7A is a surprising new model that was announced for January 2024 in Asia (excluding Japan) and is expected to be released worldwide.www.g-central.com
Najs!Yas, fast i en grön/turkos fÀrg.
30gram, det ni!
Hej Ä vÀlkommen tillbaka, undrade vart du tog vÀgen den för du aldrig göra dig av med!Nu var det lÀnge sen man var hÀr, tÀnkte bara sÀga hej och meddela att det fortfarande Àr G-shock som gÀller. Idag MT-G
Om alla delar Àr original frÄn Casio borde det vara lugnt, vÀl?Funderar pÄ att slÀppa en av mina g-shocks men vad gÀller med moddar som förestÀller/imiterar kÀnda g-shock referenser? FÄr jag sÀlja pÄ kocksnack? Vart gÄr grÀnsen för kopia sÄ att sÀga
Precis. Moddar Àr inga problem. Inte heller AM-grejer som inte Àr casiomÀrkta (om jag fattat rÀtt). Det Àr först nÀr det kommer AM-grejer som Àr casiomÀrkta som det inte Àr tillÄtet att sÀlja, eller ens publicera bilder pÄOm alla delar Àr original frÄn Casio borde det vara lugnt, vÀl?
SÄ lÀnge det stÄr vad du annonserar (typ tredjepartsdelar osv) och inte försöker sÀlja som original Àr det helt ok.Funderar pÄ att slÀppa en av mina g-shocks men vad gÀller med moddar som förestÀller/imiterar kÀnda g-shock referenser? FÄr jag sÀlja pÄ kocksnack? Vart gÄr grÀnsen för kopia sÄ att sÀga
Ăr det för att göra plats för nytt eller ska vĂ€skan lĂ€ttas?Heads up. Ă ker ut pĂ„ KS och Tradera i helgen.
Edit: Uppdaterad bild...
Det ena utesluter inte det andra .Ăr det för att göra plats för nytt eller ska vĂ€skan lĂ€ttas?
VÀldigt trevligt gÀng som ska ut iafDet ena utesluter inte det andra .
Jo tack, det tar emot vill jag lova... Men ÀndÄ sjukt kul att fÄ fylla pÄ med nytt .VÀldigt trevligt gÀng som ska ut iaf
You know meVad siktar du pÄ den hÀr gÄngen dÄ?
Ny gul-shock?
Tur man inte Àr pÄ Buyee o kikarYou know me
FÄr se vad som landar i Buyee-lÄdan, men Àr sugen pÄ att testa en GST...
NejdÄ den hÀr sitter allt sÀkertHej Ä vÀlkommen tillbaka, undrade vart du tog vÀgen den för du aldrig göra dig av med!