• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
PÄtal om nÄgot roligare Àn skojarna pÄ ifl.

IMG_1529.jpeg


Fick hem en ny bezel frĂ„n Malaysia till min DW-5300. Dyrt som en de-5600 men vĂ€rt 😍
 
Senast Àndrad:

Urtyp

Audemars
@Lord_tito88

Hahaha, jag kollade precis och Cyberphoto tar 5112:- för samma klocka. Det blir drygt 341:- per mÄlad timmarkering. :hilarious:
Observera att du dessutom inte fÄr nÄgon garanti frÄn Casio nÀr du handlar frÄn IFL.

FrÄn deras egen sida:
Customized Watches:
Original Warranty Transition:
Customizing an original watch voids the manufacturer's warranty.
Our Warranty Commencement:
Our warranty starts from the date of purchase and lasts for 2 years.
Coverage:
Covers defects arising from the customization process.
 

Urtyp

Audemars
Inte pÄlÀst, sÄg den i ett flöde.
BerÀtta mer.
Ja inte sÄ mycket att sÀga, om du följer lÀnken du sjÀlv postade sÄ ser du att du hamnar hos IFL.
Dom Àr alltsÄ inga autoriserade ÄterförsÀljare av Casio utan moddar sjÀlva klockor (inte bara Casio) och krÀnger vidare.

Edit, mina citat blir helkonstiga. Sorry, verkar inte kunna redigera det.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ja inte sÄ mycket att sÀga, om du följer lÀnken du sjÀlv postade sÄ ser du att du hamnar hos IFL.
Dom Àr alltsÄ inga ÄterförsÀljare av Casio utan moddar sjÀlva klockor (inte bara Casio) och krÀnger vidare.
Mmm gjorde det - fattar... 😕
Kryper in under soffan skÀms en liten stund...
(Men den var rÀtt snygg)
 
Senast Àndrad:

L&W

Patek
2-Faktor
Jag sÀger modda en sjÀlv! Det Àr inte sÄ svÄrt som man kan tro, den dÀr ringen med indexen gÄr att plocka ut och sen Àr det bara fram med sprayflaskan! :D
Blir mĂ„nga burkar fĂ€rg för 4000:- đŸ€Ł
Du behöver pressa ut glaset för att byta index pĂ„ den. Lite mer omstĂ€ndigt Ă€n att byta pĂ„ vanliga Casioak. 🙂
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
@Lord_tito88

Hahaha, jag kollade precis och Cyberphoto tar 5112:- för samma klocka. Det blir drygt 341:- per mÄlad timmarkering. :hilarious:
Observera att du dessutom inte fÄr nÄgon garanti frÄn Casio nÀr du handlar frÄn IFL.

FrÄn deras egen sida:
Customized Watches:
Original Warranty Transition:
Customizing an original watch voids the manufacturer's warranty.
Our Warranty Commencement:
Our warranty starts from the date of purchase and lasts for 2 years.
Coverage:
Covers defects arising from the customization process.

undra om moderatorn kommer och skĂ€ller pĂ„ en om man postar en sĂ„n hĂ€r dĂ„ 😂
 

Urtyp

Audemars
Du behöver pressa ut glaset för att byta index pĂ„ den. Lite mer omstĂ€ndigt Ă€n att byta pĂ„ vanliga Casioak. 🙂
Åfan, trodde man tog ut det frĂ„n andra hĂ„llet. Ja dĂ„ blir det vĂ€l för komplicerat.

undra om moderatorn kommer och skĂ€ller pĂ„ en om man postar en sĂ„n hĂ€r dĂ„ 😂
Nej det Ă€r ju fortfarande originaldelar. 😊
 
Topp