Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÄde pyjamas, röda/bruna och svarta, (liten,mellan,stor).Out in the woods, nearby....... There were som pyjamasgrisar??
HĂ€ftig bild!!
MÄste försöka hitta en D1000 eventuellt sÄ jag kan haka pÄ grod-dagarna igenGodmorgon, Àntligen grodfredag
Den gamla bezeln och bandet gick inte att rÀdda, stank av cigarettrök trots flera försök av rengöring.Varning för starka bilder.
Ăckligaste klockan ever
Men kan nog bli bra nÀr den Àr klar med rengöringen, hoppas jag.
MÄste sÀga att den Àr riktigt snygg i rött.
Super tjusig! ser dock att den behöver lite sol (min OCD gav en varning)MÄste sÀga att den Àr riktigt snygg i rött.
Den Ă€r lite större Ă€n 9900. Men betydligt mindre Ă€n A1000 och D1000 jag har.Nice! Ăr den lika stor som 9900 grodorna?
Paketöppning i bilen Riktigt fin!MÄste sÀga att den Àr riktigt snygg i rött.
Haha, den Àr pÄ laddningen just nu.Super tjusig! ser dock att den behöver lite sol (min OCD gav en varning)
Tackar!Paketöppning i bilen Riktigt fin!
DyraRea pÄ nya Mudmaster.
Nya Mudmaster Àr dyrare ja. Tror listpriset ligger pÄ runt 10K.
Uppgradering av förvaringen
Jepp, den jobbade natt pÄ kontoret. Tror nog jag fÄr starta upp den för lite helgjobb ocksÄ för det behövs flerImponerande! 3D-printern som har gÄtt varm ?
Nya Mudmaster Àr dyrare ja. Tror listpriset ligger pÄ runt 10K.