• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Slajt.JPG

Börjar fÄ lite patina nu... Gillar fÀrgen sÄ mycket att jag funderar pÄ att köpa ett sÀkerhetsexemplar som fÄr ligga kvar i klocklÄdan :)

Vad blir det för belysning pÄ dem? KÀnns som du skulle kunna fÄ fina effekter med nÄgra schyssta LED-ar pÄ dem tycker jag.
SĂ„ lĂ„ngt har jag inte planerat, men nu mĂ„ste jag ju 😅. TĂ€nker nog att det fĂ„r bli nĂ„got svagt och neutralt, typ varm vit. Annars riskerar nog fĂ€rgerna pĂ„ klockorna se konstiga ut đŸ€”

Hur upplever du lumen?
PÄ min blacked out, Àr lumen utomordentligt dassig.
3, 6, 12 gÄr an men resterande timmarkeringar Àr meningslösa. LikasÄ lumen pÄ visarna, speciellt timvisaren. Egentligen den enda invÀndningen jag har.
Upplever samma. Inte jÀtteimponerad av lumen. Betydligt bÀttre pÄ Gravitymaster. Dock Àr visarna ungefÀr samma som 3, 6 och 12.

Tillbaka
Topp