Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag Àlskade den fÀrgen! Men blev ledsen pÄ att fÀrgen försvann. Men hade önskat att den gröna fanns pÄ flera modeller
Börjar fÄ lite patina nu... Gillar fÀrgen sÄ mycket att jag funderar pÄ att köpa ett sÀkerhetsexemplar som fÄr ligga kvar i klocklÄdan
Har inte följt Mudmasters evolution men jag vet att 2k har samma modul som 1k.
Vad skiljer den nyaste mot de gamla som rÀttfÀrdigar det höga priset?
Visste inte att den hade sol up och ner blev ju lite mer vacker i mina ögon för den funktionens
- GPS tracking via Bluetooth.
- Möjlighet att skrÀddarsy menyn.
- Sunrise/sunset.
- DLC-behandlad metallbumpers.
- KÀnns mer premium Àn GWG2K.
- Made in Japan.
Heads up. à ker ut pÄ KS och Tradera i helgen.
Edit: Uppdaterad bild...
Kallar den salig blandning . @Robanjo petade i negativ display pÄ DW-6900Y, jag bytte bezel...Vad Àr det för gul 6900?
MĂ€ktigt Magnifik Mudman!M.I.R.O
Hehe, en riktig Burton vore inte fel. FÄr önska mig en av tomten Karl.Jag vet att du vill ha den @L&W , men du fÄr vÀnta till nÀsta jul och önska dig en av tomten Folke.
Ingen aningĂr det nĂ„n som vet hur mycket klockan Ă€r?
Vad blir det för belysning pÄ dem? KÀnns som du skulle kunna fÄ fina effekter med nÄgra schyssta LED-ar pÄ dem tycker jag.Uppgradering av förvaringen
SÄ lÄngt har jag inte planerat, men nu mÄste jag ju . TÀnker nog att det fÄr bli nÄgot svagt och neutralt, typ varm vit. Annars riskerar nog fÀrgerna pÄ klockorna se konstiga utVad blir det för belysning pÄ dem? KÀnns som du skulle kunna fÄ fina effekter med nÄgra schyssta LED-ar pÄ dem tycker jag.
Klockbyte
Upplever samma. Inte jÀtteimponerad av lumen. Betydligt bÀttre pÄ Gravitymaster. Dock Àr visarna ungefÀr samma som 3, 6 och 12.Hur upplever du lumen?
PÄ min blacked out, Àr lumen utomordentligt dassig.
3, 6, 12 gÄr an men resterande timmarkeringar Àr meningslösa. LikasÄ lumen pÄ visarna, speciellt timvisaren. Egentligen den enda invÀndningen jag har.
Upplever samma. Inte jÀtteimponerad av lumen. Betydligt bÀttre pÄ Gravitymaster. Dock Àr visarna ungefÀr samma som 3, 6 och 12.