• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God förmiddag, klockan sĂ€ger att ja sovit nĂ„golunda lĂ€nge iaf đŸ€·

Edit: lÀgger till lite app bilder för de som undrar hur datan ser ut.

1000001611.jpg

1000001612.png
1000001613.png
1000001614.png
1000001615.png
SĂ„n dĂ€r data skulle jag aldrig vĂ„ga anvĂ€nda😁
Tror jag skulle bli mer stressad av att fĂ„ veta om jag sovit bra eller inte, Ă€n att inte veta alls😬

Nice, kör du den dygnet runt nu dÄ? Hur Àr batteritiden?
Ja precis, jag Àr ju mest intresserad av sömn datan, för skojs skull :) men tyvÀrr mÄste man ha HR pÄ ocksÄ (under natt &/eller aktivitet), hade önskat att man bara hade sömn men att HR inte var aktiverad dÄ. Men pga de sÄ hÄller vÀl batteriet 3-4veckor. Inte hunnit testa helt hundra Àn men utan HR hÄller den nog hur lÀnge som helst tack vare Solar Powered.

Börjar ju likna Garmin det hĂ€r 😍
Hur mycket gÄr det att tweaka urtavlan?
GÄr det tex byta hÄll pÄ datumet sÄ att det inte stÄr första-i-femtonde?
Haha ja nĂ€stan 😅 men ja föredrar svartvit skĂ€rm, behöver inte en massa fĂ€rger osv, den ska visa notiser och lite olika data, och dĂ„ vill man gĂ€rna ha sĂ„ mycket batteri som möjligt :p

Finns lite olika "watch face" men har inte tÀnkt pÄ om man kan byta datum formateringen. Ska kolla :)

Ja precis, jag Àr ju mest intresserad av sömn datan, för skojs skull :) men tyvÀrr mÄste man ha HR pÄ ocksÄ (under natt &/eller aktivitet), hade önskat att man bara hade sömn men att HR inte var aktiverad dÄ. Men pga de sÄ hÄller vÀl batteriet 3-4veckor. Inte hunnit testa helt hundra Àn men utan HR hÄller den nog hur lÀnge som helst tack vare Solar Powered.
Det dĂ€r lĂ„ter ju Ă€ndĂ„ helt ok! AnvĂ€nde Apple Watch dĂ„ de lanserades sĂ„ Ă€r lite skĂ€rrad dĂ€rifrĂ„n att behöva ladda den varje dag 😅

Det dĂ€r lĂ„ter ju Ă€ndĂ„ helt ok! AnvĂ€nde Apple Watch dĂ„ de lanserades sĂ„ Ă€r lite skĂ€rrad dĂ€rifrĂ„n att behöva ladda den varje dag 😅
Lite dĂ€rför ja inte vill ha Android Wear eller Samsung watch eftersom de hĂ„ller ish 2 dagar. Vill gĂ€rna kunna slippa tĂ€nka pĂ„ laddaren :) har haft andra smart klockor som G-Shock och dessa har jag aldrig behövt ladda vilket Ă€r superb. Bara denna som nu Ă€ven har sömn datan som ja nog fĂ„r ha laddaren framme ibland 😅 men denna modell sĂ„ Ă€r sömndata osv skapas (?!) Utav polar sĂ„ datan Ă€r nĂ„golunda bra utav de tester som gjorts. BĂ€st Ă€r sĂ„klart en puls sensor runt bröstet men de orkar man inte ha pĂ„ sig hela tiden ^^

Tillbaka
Topp