• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GWGn ser ut att vara sÄld nu.
Det var inte lĂ„ngt ifrĂ„n att jag köpte den igĂ„r, saknar min GWG-2k ibland. Men lyckades hĂ„lla fingrarna i styr 😅

SĂ„g detta pĂ„ FB precis, sĂ„g lite smĂ„tt coola ut 😍

1000001618.png
1000001619.png
En oak med bra kontast mellan urtavla och index! Det hör inte till vardagen
 Klart intressant 😀

Funderar pÄ om jag ska sÀlja min gamla trotjÀnare. Alt. nytt band.
SÀljs ett par pÄ eBay för ca 2000kr. Listade som rare.
Hittar nÄgon annan annons pÄ andra auktionssajter för ca 1000kr.
Alla verkar vara med nya band av olika slag och utan box/papper.
Ni som Àr experter vad Àr ett rimligt pris?
Alt, tips pÄ band. Tycker de jag sett ser rÀtt onajs ut. En hade svart g-shock-band och en annan ett nato.
7250A6CE-CD59-41BB-961C-083C76CF3CC7.jpeg

0473BA99-B296-4CF9-9371-D371357A4D0A.jpeg
CEEE23F9-C629-4FD1-82AF-9E91C3F5C93F.jpeg

Den pÄ lÀnk sÄg riktigt trevlig ut! Kanske lite trÄkig i G-Shocks mÄtt mÀtt, men svÄrare behöver det egentligen inte vara. StÄl, svart och bra kontrast pÄ urtavlan kan inte bli fel!
Gillar GST med lÀnken skÀrpt... de upphöjda plastbitar mellan 9 och 3 gillar jag inte...... hade varit mycket stilligare utan...

Huntsman och ninja.
Huntsman Àr förmodligen den bÀsta victorinoxen enligt mig. Lagom tjock och har alla verktyg man ev behöver.
Har dĂ€rför tvĂ„ st. 👌

PXL_20240116_140108293.jpg
Jag var sugen pÄ en Ranger men prisskillnaden mellan den och Huntsman var för stor sÄ jag hittade ett metall sticksÄgsblad i verktygslÄdan och det passar perfekt ihop med kroken pÄ Huntsmannen... kolla hÀr:

Tillbaka
Topp