Exakt min tanke!!Oaken ser ju lovande ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Exakt min tanke!!Oaken ser ju lovande ut.
Det var inte lÄngt ifrÄn att jag köpte den igÄr, saknar min GWG-2k ibland. Men lyckades hÄlla fingrarna i styrGWGn ser ut att vara sÄld nu.
En oak med bra kontast mellan urtavla och index! Det hör inte till vardagen⊠Klart intressantSÄg detta pÄ FB precis, sÄg lite smÄtt coola ut
Noterar GA-2000 som Àr en modell jag gillar skarpt. Oaken lyser vÀldigt trevligt ocksÄ förstÄs.SÄg detta pÄ FB precis, sÄg lite smÄtt coola ut
à rets tropikresa! Den blir rolig att följa!Letar grodor, ormar och krÀlande krÀldjur i mörkret.
Hittar bl.a. glasgrodor.
Just denna har fyllt magen med ett skrovmÄl...
Hehe, vilken Shock! Har sett den som helt digital, tÀnkte inte ens pÄ att den var sÄ lik Casioaken dÄ.Hmm, den ser bekant ut...
Hoppas att GST fÄr ett uppsving, det Àr en underskattad modell.GSTB600
Nuevos G-Shock GST-B600: G-Steel se vuelve mås pequeño
relojes, casio, g-shock, sheen, edifice, protrek, collection, vintage, watches, baby-g, mrg, mtg, gsteel, g-steel, mr-g, mt-g,zonacasio.blogspot.com
Den pÄ lÀnk sÄg riktigt trevlig ut! Kanske lite trÄkig i G-Shocks mÄtt mÀtt, men svÄrare behöver det egentligen inte vara. StÄl, svart och bra kontrast pÄ urtavlan kan inte bli fel!GSTB600
Nuevos G-Shock GST-B600: G-Steel se vuelve mås pequeño
relojes, casio, g-shock, sheen, edifice, protrek, collection, vintage, watches, baby-g, mrg, mtg, gsteel, g-steel, mr-g, mt-g,zonacasio.blogspot.com
Tycker ocksÄ att de Àr trevliga. Gillar den med svart bezel och blÄ tavla.Den pÄ lÀnk sÄg riktigt trevlig ut! Kanske lite trÄkig i G-Shocks mÄtt mÀtt, men svÄrare behöver det egentligen inte vara. StÄl, svart och bra kontrast pÄ urtavlan kan inte bli fel!
Gillar GST med lÀnken skÀrpt... de upphöjda plastbitar mellan 9 och 3 gillar jag inte...... hade varit mycket stilligare utan...Den pÄ lÀnk sÄg riktigt trevlig ut! Kanske lite trÄkig i G-Shocks mÄtt mÀtt, men svÄrare behöver det egentligen inte vara. StÄl, svart och bra kontrast pÄ urtavlan kan inte bli fel!
Jag var sugen pÄ en Ranger men prisskillnaden mellan den och Huntsman var för stor sÄ jag hittade ett metall sticksÄgsblad i verktygslÄdan och det passar perfekt ihop med kroken pÄ Huntsmannen... kolla hÀr:Huntsman och ninja.
Huntsman Àr förmodligen den bÀsta victorinoxen enligt mig. Lagom tjock och har alla verktyg man ev behöver.
Har dÀrför tvÄ st.
Jag var sugen pÄ en Ranger men prisskillnaden mellan den och Huntsman var för stor sÄ jag hittade ett metall sticksÄgsblad i verktygslÄdan och det passar perfekt ihop med kroken pÄ Huntsmannen... kolla hÀr:
H2000Casio GBD H1000 eller Casio GBD H2000, vilken Àr bÀst att köpa om jag köper en ny klocka idag?
Tack, dÄ blir det till att bestÀlla en ny klocka dÄ
Beror pÄ vad det ska göra med den men jag upplever att den Àr förfinad version av h1000 samt fler funktioner rent generellt. Du blir inte missnöjdTack, dÄ blir det till att bestÀlla en ny klocka dÄ
TÀnk pÄ att det Àr UK med allt vad det innebÀr med moms och tull osv. Men det blir ju billigt ÀndÄ!Har aldrig handlat hÀrifrÄn men om allt stÀmmer sÄ Àr det ett riktigt bra pris