• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gillar GST med lÀnken skÀrpt... de upphöjda plastbitar mellan 9 och 3 gillar jag inte...... hade varit mycket stilligare utan...

Och frÄgan blir ju om det dÄ ocksÄ gör att de inte kan byta armband som serierna innan, tvÄ olika material pÄ fÀstena.
TĂ€nk pĂ„ att det Ă€r UK med allt vad det innebĂ€r med moms och tull osv. Men det blir ju billigt Ă€ndĂ„! 🙌

Tror det kan va inkluderat i priset, iaf Ă€r det sĂ„ hos vissa efter Brexit. VĂ€rt kolla upp innan dock 🙂

Har aldrig handlat hÀrifrÄn men om allt stÀmmer sÄ Àr det ett riktigt bra pris
Skärmavbild 2024-01-16 kl. 18.10.55.png

Samma pris hÀr ocksÄ.

StÀmmer bra. :)
Delade pölen med firrar i storleken 2 - 25 cm.
Imponerad att du vÄgar. Speciellt ute i skogen.

Jag badade i Amazonas nÀr jag var i Brasilien. Det var fantastiskt vackert, men de brasilianska kollegorna pÄpekade noga innan bad, att kissa inte i vattnet. Eh, nej, det hade jag inte tÀnkt... Det finns nÀmligen ett litet djur som kÀnner av urin och simmar in dÀr urinen kommer ut, och sÀtter sig fast m h a sina hullingar...

Eh, okej, vad Ă€r det mer jag inte vet...? đŸ«Ł
20240117_074526.jpg

Imponerad att du vÄgar. Speciellt ute i skogen.

Jag badade i Amazonas nÀr jag var i Brasilien. Det var fantastiskt vackert, men de brasilianska kollegorna pÄpekade noga innan bad, att kissa inte i vattnet. Eh, nej, det hade jag inte tÀnkt... Det finns nÀmligen ett litet djur som kÀnner av urin och simmar in dÀr urinen kommer ut, och sÀtter sig fast m h a sina hullingar...

Eh, okej, vad Ă€r det mer jag inte vet...? đŸ«Ł

Vilken tur att det finns "smĂ€rtstillande"... 😆

IMG_5632.jpeg

Tillbaka
Topp