• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

#NoPalmTrees
1000006053.jpg

1000006056.jpg

I avsaknad av en riktig "beater" som faktiskt lever upp till namnet och förÀlskad i kulten som Àr G-shock sÄ ryckte jag plÄstret och plockade upp min första (troligtvis inte sista) igÄr! Blev en g-100, gillar "stealth" looken skarpt!
IMG_1389.jpg

VÀrd det högre inköpspriset vad gÀller material, byggkvalité?
Tyckte den var rÀtt knÀpp i början men ju mer jag tittar pÄ den desto coolare Àr den.
Fulsnygg pÄ nÄt vis.
FÀrgtemat Àr klockrent.
Tycker att det Ă€r vĂ€rt reapriset hos Kulta. Byggkvalitet Ă€r pĂ„ nivĂ„ högre jĂ€mfört med tidigare Mudmaster. Den Ă€r nĂ€stan som en "MRG" variant av Mudmaster. Skulle inte förvĂ„na mig om Casio gör en MRG version av den. Den Ă€r riktigt snygg i verkligen. Gillar egentligen den svarta mer men jag har ju ingen röd Mudmaster tidigare sĂ„ det fĂ„r bli en röd den hĂ€r gĂ„ngen. 🙂

Tycker att det Ă€r vĂ€rt reapriset hos Kulta. Byggkvalitet Ă€r pĂ„ nivĂ„ högre jĂ€mfört med tidigare Mudmaster. Den Ă€r nĂ€stan som en "MRG" variant av Mudmaster. Skulle inte förvĂ„na mig om Casio gör en MRG version av den. Den Ă€r riktigt snygg i verkligen. Gillar egentligen den svarta mer men jag har ju ingen röd Mudmaster tidigare sĂ„ det fĂ„r bli en röd den hĂ€r gĂ„ngen. 🙂

Du gjorde ett bra val. FÀrgerna Àr magiska pÄ den. Enda som egentligen Àr lite avvikande Àr att bara 12 och 6 finns med. Men det Àr ju förstÄeligt att de inte kunde fÄ plats med 9 och 3.

GÀrna fler bilder, olika vinklar nÀr du har klockan pÄ armen!

• Like
Reactions: L&W
Du gjorde ett bra val. FÀrgerna Àr magiska pÄ den. Enda som egentligen Àr lite avvikande Àr att bara 12 och 6 finns med. Men det Àr ju förstÄeligt att de inte kunde fÄ plats med 9 och 3.

GÀrna fler bilder, olika vinklar nÀr du har klockan pÄ armen!
Tack! Ja den Ă€r snygg. Matchar bra med mina armband.🙂 Ska ta nĂ„gra bilder imorgon nĂ€r det Ă€r bĂ€ttre ljus.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp