Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr lugnt, hÀr flyger det knappt nÄgra insekter alls.Nu vet jag iaf att jag inte kommer att besöka Costa Rica. Har insektsfobi.
Den hÀr Àr helt okejEtt tips, zalando har just nu helt ok/bra priser pÄ en hel del G
Den hÀr Àr helt okej
fan ta dig... ^^Ett tips, zalando har just nu helt ok/bra priser pÄ en hel del G
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPDen och 40th 6900 lockar, tror den ovan skulle bli fin med matt skal och boett
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPfan ta dig... ^^
Tycker att det Àr vÀrt reapriset hos Kulta. Byggkvalitet Àr pÄ nivÄ högre jÀmfört med tidigare Mudmaster. Den Àr nÀstan som en "MRG" variant av Mudmaster. Skulle inte förvÄna mig om Casio gör en MRG version av den. Den Àr riktigt snygg i verkligen. Gillar egentligen den svarta mer men jag har ju ingen röd Mudmaster tidigare sÄ det fÄr bli en röd den hÀr gÄngen.VÀrd det högre inköpspriset vad gÀller material, byggkvalité?
Tyckte den var rÀtt knÀpp i början men ju mer jag tittar pÄ den desto coolare Àr den.
Fulsnygg pÄ nÄt vis.
FÀrgtemat Àr klockrent.
Visar den lilla kompassnÄlen pÄ höger sida den registrerande riktningen ( tex 40 grader NE ) Àven om klockan inte Àr kopplad till mobilen?
Tycker att det Àr vÀrt reapriset hos Kulta. Byggkvalitet Àr pÄ nivÄ högre jÀmfört med tidigare Mudmaster. Den Àr nÀstan som en "MRG" variant av Mudmaster. Skulle inte förvÄna mig om Casio gör en MRG version av den. Den Àr riktigt snygg i verkligen. Gillar egentligen den svarta mer men jag har ju ingen röd Mudmaster tidigare sÄ det fÄr bli en röd den hÀr gÄngen.
Japp den pekar mot norr utan koppling med mobilen.Visar den lilla kompassnÄlen pÄ höger sida den registrerande riktningen ( tex 40 grader NE ) Àven om klockan inte Àr kopplad till mobilen?
Sekundvisaren pekar mot norr sÄklart
Tack! Ja den Àr snygg. Matchar bra med mina armband. Ska ta nÄgra bilder imorgon nÀr det Àr bÀttre ljus.Du gjorde ett bra val. FÀrgerna Àr magiska pÄ den. Enda som egentligen Àr lite avvikande Àr att bara 12 och 6 finns med. Men det Àr ju förstÄeligt att de inte kunde fÄ plats med 9 och 3.
GÀrna fler bilder, olika vinklar nÀr du har klockan pÄ armen!
Kan du bara trycka pÄ en knapp i kompasslÀget sÄ den memorerar riktningen och den lilla nÄlen pekar bara mot den, utan koppling med mobilen?Japp den pekar mot norr utan koppling med mobilen.
Man behöver appen för att navigera med den.Kan du bara trycka pÄ en knapp i kompasslÀget sÄ den memorerar riktningen och den lilla nÄlen pekar bara mot den, utan koppling med mobilen?
DĂ€rav de ja skrev, försökte snĂ„la nu i fattig mĂ„nadenKĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Ruskigt mycket bÀttre Àn produktbilderna frÄn Casio (som vanligt)
De fÄr vi se nÀr den kommer men jag skyller pÄ dig om tjejen gnÀller sensorry
vad blev det
Det Àr ALLTID nÄgon annans felDe fÄr vi se nÀr den kommer men jag skyller pÄ dig om tjejen gnÀller sen
De fÄr vi se nÀr den kommer men jag skyller pÄ dig om tjejen gnÀller sen
Haha EXAKTDet Àr ALLTID nÄgon annans fel
Absolut, fĂ„r se vad som mĂ„ste avvecklas isĂ„fall men man kan ju inte vara utan G-Shock, nu har ju du annars chansen att göra ett riktigt fynd ju!SpĂ€nnande! Kan sĂ€kert stödköpa nĂ„got frĂ„n dig om hon blir för gnĂ€llig Ăr ju utan G-shock just nu