• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

OMG
1705561186288.png

1705561267210.png

1705561299049.png

1705561403100.png

Jaha, man har hÄllt sig borta frÄn klocksnack det sista och istÀllet plöjt info om skidor.
Surfar glatt in för att se om nÄgon har en gwx-5600-1jf att prÄngla ut och sÄ sabbar @Derix morgonen.
Helt plötsligt sitter man med 3 andra klockor i korgen och undrar nÀr de kommer hem.

För mig blev det ytterligare en orange g-lide med mÄnfa, sacred heart och en vit baby-g till bÀttre hÀlften.

Tackar för bra tips!

Jaha, man har hÄllt sig borta frÄn klocksnack det sista och istÀllet plöjt info om skidor.
Surfar glatt in för att se om nÄgon har en gwx-5600-1jf att prÄngla ut och sÄ sabbar @Derix morgonen.
Helt plötsligt sitter man med 3 andra klockor i korgen och undrar nÀr de kommer hem.

För mig blev det ytterligare en orange g-lide med mÄnfa, sacred heart och en vit baby-g till bÀttre hÀlften.

Tackar för bra tips!
HĂ„ller med, han Ă€r duktig pĂ„ att sabba ens morgon för övrigt, till de bĂ€ttre, och sĂ€mre för plĂ„nboken 😅 tack @Derix för att du delade med dig tipset idag igen 👌

Tackar för bra tips!
Jag skyller pĂ„ @Jockinho đŸ€·â€â™‚ïž

Edit: Nu har Zalando höjt priserna igen. Hoppas att flera hann fynda.

Senast Àndrad:
Grym den dÀr, mÄnga bra materialkombos!

Blev förövrigt tvĂ„ G’s frĂ„n Zalando för mig med, hade dessutom 15% extra i en rabattkod pĂ„ mejlen sĂ„g jag 🙂
Ja den Àr ritkgit fin faktiskt, sjukt nöjd med fÀrgerna :D kÀnns verkligen premium!
Se dĂ€r, sjĂ€lv blev det bara 1 klocka, men som sagt fick avboka och boka igen för att fĂ„ det dĂ€r grymma priset 😍

Tillbaka
Topp