Teamsmötes-G
Blir troligen Àven Clubhouse-G vid 21 sen
Blir troligen Àven Clubhouse-G vid 21 sen
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kolla pÄ :SÄg pÄ en kille pÄ youtube som hade moddat/bytt ut sitt armband och bezel till vit istÀllet för svart pÄ sin M5610-1. NÄgon som vet vart man kan fÄ tag i sÄna delar? Original givetvis, gÀrna inom EU sÄ man slipper tull och strul ber om ursÀkt om detta debatteras tidigare.
JĂ€klar vad snygg den blir.
Grymt! Tack för svar.Kolla pÄ :
Minott markenuhr
Items for sale by minott-markenuhren | eBay
Shop eBay for great deals from minott-markenuhren!www.ebay.com
Ersatzuhrenarmband
Items for sale by ersatzuhrenarmband | eBay
Shop eBay for great deals from ersatzuhrenarmband!www.ebay.com
Bezeln och bandet borde ha samma fÀrgkod⊠det Àr detta bandet du vill ha:Grymt! Tack för svar.
Hittade dessa, borde dem passa en m5610u?
Casio BEZEL weiĂ fĂŒr GW-M5610MW-7 Aufschriften schwarz | eBay
Casio Uhrenarmband weiĂ GW-M5610MW-7 DW-5600CU-7. Aufschriften in schwarz Die Marke Casio ist eine eingetragene Marke. Casio Bezel weiĂ fĂŒr GD-X6900FB-7, LĂŒnette aus Kunststoff. Casio Bezel weiĂ fĂŒr GA-110RG-7A GA-110RG-7 LĂŒnette aus Kunststoff.www.ebay.comUhrenarmband Casio Resin weiĂ GW-M5610MD GW-M5610TR | eBay
Bezel Casio Resin weiĂ GW-M5610MD-7 GW-M5610MD. Uhrenarmband Casio Resin weiĂ Ersatzarmband fĂŒr die G-Shock Uhrenmodelle. Uhrenarmband Casio fĂŒr EF-305-1AV, Kunststoff, schwarz. Uhrenarmband Casio f.DW-5600BC-1, DW-5600SN-1, DW-6900SN-1, AW-560, Kunststoff.www.ebay.com
Bra poÀng dÀr! Efter lite eftersökning sÄ verkar MD-7 vara rÀtt, för bezel och armband (iaf om man vill ha ungefÀr samma fÀrgnyans som han har i videon).Bezeln och bandet borde ha samma fÀrgkod⊠det Àr detta bandet du vill ha:
Casio Uhrenarmband weiĂ GW-M5610MW-7 DW-5600CU-7 | eBay
Casio Uhrenarmband Resin weiĂ fĂŒr. Uhrenarmband Casio fĂŒr EF-305-1AV, Kunststoff, schwarz. Casio BEZEL weiĂ fĂŒr GW-M5610MW-7 Aufschriften schwarz. Uhrenarmband Casio f.DW-5600BC-1, DW-5600SN-1, DW-6900SN-1, AW-560, Kunststoff.www.ebay.com
Du kan ocksÄ gÄ in direkt Minotts sida om du vill skippa via EbayBra poÀng dÀr! Efter lite eftersökning sÄ verkar MD-7 vara rÀtt, för bezel och armband (iaf om man vill ha ungefÀr samma fÀrgnyans som han har i videon).
Tack för svar
TÀnk pÄ att det dÀr Àr tvÄ helt olika band. Det ena Àr av "ursprungsmodell" och upplevs lite mjukare och följsammare. Det andra Àr betydligt hÄrdare och styvare. (och inte heller lika snyggt om du frÄgar mig).Bra poÀng dÀr! Efter lite eftersökning sÄ verkar MD-7 vara rÀtt, för bezel och armband (iaf om man vill ha ungefÀr samma fÀrgnyans som han har i videon).
Tack för svar
Okej, bara sÄ jag hÀnger med, vilken av dem Àr av ursprungsmodell? Letar helst efter ursprungslÀnk, samt bezel, men i vit dÄTÀnk pÄ att det dÀr Àr tvÄ helt olika band. Det ena Àr av "ursprungsmodell" och upplevs lite mjukare och följsammare. Det andra Àr betydligt hÄrdare och styvare. (och inte heller lika snyggt om du frÄgar mig).
Den röda Àr riktigt fin, grattis. Vi fÄr vÀl byta med varandra om vi tröttnar. Har den svarta
Tackar! Den svarta Àr stilig.Den röda Àr riktigt fin, grattis. Vi fÄr vÀl byta med varandra om vi tröttnar. Har den svarta
Tror det var den du sjÀlv lÀnkade till. (Men se upp med fÀrgkoden som nÄgon tipsade om, vetigudarna om alla vita Àr samma nyans).Okej, bara sÄ jag hÀnger med, vilken av dem Àr av ursprungsmodell? Letar helst efter ursprungslÀnk, samt bezel, men i vit dÄ
Jag hajar. FÄr fundera lite om det Àr vÀrt att chansa, var vÀldigt sparsamt med varianter pÄ Ebay iaf. Men tack för svarTror det var den du sjÀlv lÀnkade till. (Men se upp med fÀrgkoden som nÄgon tipsade om, vetigudarna om alla vita Àr samma nyans).
Den röda hÀr under Àr originalet.
Den gröna Àr den nya.
Som du ser Àr dom lite annorlunda utformade, samt att den nya Àr lite bredare (inte vid infÀstningen dÀr dom bÄda Àr likadana) Àven lÄset Àr aningens större dÄ.
Jag som Àr dÄligt utrustad i handledsvÀg 16.5cm (kompenserar pÄ andra stÀllen ) fÄr inte den nya att sitta lika bra alls sÄ jag bojkottar den helt.
Tycker den nya dessutom Àr betydligt fulare med sitt slÀta utseende. Men det Àr ju en smaksak.
Tror att den togs fram för att det skulle gÄ enklare att trycka grafik pÄ bandet.
Men som sagt, se upp med förgyanser, det kan man bli galen pÄ om det inte stÀmmer överens.
Titan torsdag
SÄna hypotetiska rykten gillas av kollektivetGodmorgon. Ryktas att en Ànnu en GWF-A Àr pÄ vÀg hem till undertecknad
För en noob, Àr dessa unisex eller mer för tjejer?
Den dÀr Àr lite mindre Àn en klassisk square, men vad som Àr för vem Àr vÀl upp till betraktaren. Jag hade absolut kunnat tÀnka mig en sÄn!För en noob, Àr dessa unisex eller mer för tjejer?