• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Guten morgen 🙂
Dags att börja tampas med tisdagen👍
IMG_20240123_061244.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag hade feber igĂ„r, mer pĂ„ benen idag men sambon och ena dottern har feber istĂ€llet 🙈
IMG_8634.jpeg


Denna Ă€r förvĂ„nansvĂ€rt trevlig, gillar framförallt den blĂ„ detaljen runt tavlan och diskreta rutmönstret! Kanske skulle man ge en stĂ„lsquare chansen igen. Eller om nĂ„gon sitter pĂ„ en AM-lĂ€nk/trevliga band som passar GM-modellerna hojta till 🙂
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Av nyfikenhet, bara jag som undrar vad som hĂ€nt pĂ„ undersidan av denna? đŸ€”


Om det inte Àr en synvilla dvs men ser ju helt manglad ut

 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Paaakeeet 😋 tack snĂ€lla @Flipper2 för en snabb och smidig affĂ€r. Dw-6900bb som Ă€r tĂ€nkt att vara donator sĂ„ ja inte sliter pĂ„ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
1000001688.jpg

Resultatet blev inte sĂ„ pjĂ„kigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rĂ€tt stiligt Ă€ndĂ„ med svart đŸ€™
1000001689.jpg
1000001690.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Paaakeeet 😋 tack snĂ€lla @Flipper2 för en snabb och smidig affĂ€r. Dw-6900bb som Ă€r tĂ€nkt att vara donator sĂ„ ja inte sliter pĂ„ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
1000001688.jpg

Resultatet blev inte sĂ„ pjĂ„kigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rĂ€tt stiligt Ă€ndĂ„ med svart đŸ€™
1000001689.jpg
1000001690.jpg
Har du sett det gula kitet som ligger pÄ Tratten??
 

Flipper2

Rolex
Paaakeeet 😋 tack snĂ€lla @Flipper2 för en snabb och smidig affĂ€r. Dw-6900bb som Ă€r tĂ€nkt att vara donator sĂ„ ja inte sliter pĂ„ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
1000001688.jpg

Resultatet blev inte sĂ„ pjĂ„kigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rĂ€tt stiligt Ă€ndĂ„ med svart đŸ€™
1000001689.jpg
1000001690.jpg
Det dÀr blev ju bra!
Sen kan du trycka in min vanliga modul nĂ€r du tröttnat pĂ„ ”moderkortet” 👍
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Jahapp, hĂ€r Ă€r dĂ„ resultatet av att man slentriankikar in hĂ€r ibland.. 😅
1000008664.jpg
Det Ă€r sĂ„na smĂ€llar man fĂ„r ta! Displayen harmoniserar vĂ€ldigt bra med den gula texten pĂ„ Hoeflern 😍

Paaakeeet 😋 tack snĂ€lla @Flipper2 för en snabb och smidig affĂ€r. Dw-6900bb som Ă€r tĂ€nkt att vara donator sĂ„ ja inte sliter pĂ„ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
1000001688.jpg

Resultatet blev inte sĂ„ pjĂ„kigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rĂ€tt stiligt Ă€ndĂ„ med svart đŸ€™
1000001689.jpg
1000001690.jpg
Tror inte jag sett bakgrundsbelysningen aktiv pÄ den tidigare, gjorde klockan Ànnu coolare!
 
Topp