Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Paaakeeet tack snÀlla @Flipper2 för en snabb och smidig affÀr. Dw-6900bb som Àr tÀnkt att vara donator sÄ ja inte sliter pÄ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
Resultatet blev inte sÄ pjÄkigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rÀtt stiligt ÀndÄ med svart
Jo ja gjorde ju de, och kollade sen upp noga om de gick, men tyvÀrr Àr de bara DW som passar alla, tyvÀrr rintr ge eller liknande men jag var faktiskt nÀra pÄ att buda pÄ de innan min researchHar du sett det gula kitet som ligger pÄ Tratten??
Ja de Àr sant tror dock inte att ja kommer tröttna men ja vem vet, kanske byter till ska denDet dÀr blev ju bra!
Sen kan du trycka in min vanliga modul nĂ€r du tröttnat pĂ„ âmoderkortetâ
Ja faktiskt, om ja hade fÄtt önska sÄ hade ja gÀrna velat att texten skulle vara vit pÄ bezeln, de tror ja hade varit perfekt. Men kanske senare tillfÀlleBlev ju bra i svart med
Coolt med det lilla GŽt i vÀnstra ögatPaaakeeet tack snÀlla @Flipper2 för en snabb och smidig affÀr. Dw-6900bb som Àr tÀnkt att vara donator sÄ ja inte sliter pÄ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
Resultatet blev inte sÄ pjÄkigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rÀtt stiligt ÀndÄ med svart
Ja de Àr sÄdan smÄ "Easter eggs" som uppskattas nÀr man ser demCoolt med det lilla GŽt i vÀnstra ögat
Tillbaka med gshock. à ngrade att jag sÄlde den för nÄgra Är sen. Var tvungen att köpa den igen
MisstÀnker att du har det nÄgot svalare i vattnet...
Tips kanske? Inget illa pris misstÀnker ja för en 40 Years.
Avslutad - G-shock DW6640
Testar att lÀgga ut denna igen. en G-shock 6640 i fint skick som anvÀnts för lite. Finns lite spÄr pÄ guld keepern. Watch only. Billigt nu Pris: 1900kr PB: 1800kr pb: 1700kr pb: 1600kr pb 1500kr pb: 1400kr 900kr !! obro, billigare vid snabb affÀr inga byten ingen retur köpare stÄr för frakt...klocksnack.se
En aning . Förra veckan var det -1 i vattnet men har stigit till +1 nu .MisstÀnker att du har det nÄgot svalare i vattnet...