• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Riki87

Cartier
2-Faktor
Tillbaka med gshock. Ångrade att jag sĂ„lde den för nĂ„gra Ă„r sen. Var tvungen att köpa den igen
17060342649993094525404585812491.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Paaakeeet 😋 tack snĂ€lla @Flipper2 för en snabb och smidig affĂ€r. Dw-6900bb som Ă€r tĂ€nkt att vara donator sĂ„ ja inte sliter pĂ„ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
1000001688.jpg

Resultatet blev inte sĂ„ pjĂ„kigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rĂ€tt stiligt Ă€ndĂ„ med svart đŸ€™
1000001689.jpg
1000001690.jpg

Blev ju bra i svart med đŸ‘ŒđŸ»
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Har du sett det gula kitet som ligger pÄ Tratten??
Jo ja gjorde ju de, och kollade sen upp noga om de gick, men tyvĂ€rr Ă€r de bara DW som passar alla, tyvĂ€rr rintr ge eller liknande :( men jag var faktiskt nĂ€ra pĂ„ att buda pĂ„ de innan min research đŸ«Ł

Det dÀr blev ju bra!
Sen kan du trycka in min vanliga modul nĂ€r du tröttnat pĂ„ ”moderkortet” 👍
Ja de Ă€r sant 😅 tror dock inte att ja kommer tröttna men ja vem vet, kanske byter till ska den đŸ˜…đŸ«Ł
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Paaakeeet 😋 tack snĂ€lla @Flipper2 för en snabb och smidig affĂ€r. Dw-6900bb som Ă€r tĂ€nkt att vara donator sĂ„ ja inte sliter pĂ„ de fina transparanta bandet (gulnar osv).
1000001688.jpg

Resultatet blev inte sĂ„ pjĂ„kigt. Tror dock att ett vitt band hade varit tjusigt men den var rĂ€tt stiligt Ă€ndĂ„ med svart đŸ€™
1000001689.jpg
1000001690.jpg
Coolt med det lilla GŽt i vÀnstra ögat :D
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Tips kanske? Inget illa pris misstÀnker ja för en 40 Years.

 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tips kanske? Inget illa pris misstÀnker ja för en 40 Years.


SĂ„ tĂ€nkte jag med och passar nog bra med en 6940, sĂ„ ja nu har man snart tre G 😏
 
Topp