• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_6560.jpeg
 
En aning 😁. Förra veckan var det -1 i vattnet men har stigit till +1 nu â˜ș.
Vart har du varit i Costa Rica förresten?
Brrrrrr!
Jag har varit vid tvÄ forskningsstationer, den ena i lÄglandsregnskog nÀra Puerto Viejo, andra i torregnskog (ja, det finns) i Palo Verde, vandrat i skog och pÄ vulkan vid Arenal och nu avslutningsvis ett par dagar vid stilla havskusten i Puntarenas.

Jag kanske Ă€r konstig men jag föredrar djungelbad framför bad i poolen hĂ€r. 😅
 
Senast Àndrad:
NÀmen! Jag har lite för mÄnga nu men gillar verkligen bandet pÄ den. Jag var lite sugen sjÀlv men fick hejda mig :p grattis iaf till ett bra köp :)

Varit sugen till och frĂ„n pĂ„ den sĂ„ nu var det bara att slĂ„ till! Ser skönt clean ut och krispig display. Dvs typ allt inte 6940 har 😅

ÅterstĂ„r nu fundera om det ska in nĂ„got mer 🙈
 
Varit sugen till och frĂ„n pĂ„ den sĂ„ nu var det bara att slĂ„ till! Ser skönt clean ut och krispig display. Dvs typ allt inte 6940 har 😅

ÅterstĂ„r nu fundera om det ska in nĂ„got mer 🙈
Ja faktiskt, lite tveksam över informationen pĂ„ skĂ€rmen, men gillar bandet och tycker de borde finnas pĂ„ alla 😅 men ja den modellen har vĂ€ckt ett intresse inom mig :p ja nu mĂ„ste du samla pĂ„ dig alla 40y ju đŸ«Ł
 
Brrrrrr!
Jag har varit vid tvÄ forskningsstationer, den ena i lÄglandsregnskog nÀra Puerto Viejo, andra i torregnskog (ja, det finns) i Palo Verde, vandrat i skog och pÄ vulkan vid Arenal och nu avslutningsvis ett par dagar vid stilla havskusten i Puntarenas.

Jag kanske Ă€r konstig men jag föredrar dungelbad framför bad i poolen hĂ€r. 😅
Oj, kan man vandra pĂ„ vulkanen nu?! NĂ€r jag var dĂ€r flöt det lava ur den, i och för sig 17 Ă„r sen 😅. Kul att följa med pĂ„ dina djungelturer 👌

On topic:
1000006146.jpg
 
Brrrrrr!
Jag har varit vid tvÄ forskningsstationer, den ena i lÄglandsregnskog nÀra Puerto Viejo, andra i torregnskog (ja, det finns) i Palo Verde, vandrat i skog och pÄ vulkan vid Arenal och nu avslutningsvis ett par dagar vid stilla havskusten i Puntarenas.

Jag kanske Ă€r konstig men jag föredrar dungelbad framför bad i poolen hĂ€r. 😅
Du har inte sett nÄn lapp pÄ anslagstavlorna dÀr om ett behov av vaktmÀstare, maskinförare eller liknande... Jag skulle kunna tÀnka mig ett miljöombyte, har klockor som passar. ;)
1000003321.jpg
 
Du har inte sett nÄn lapp pÄ anslagstavlorna dÀr om ett behov av vaktmÀstare, maskinförare eller liknande... Jag skulle kunna tÀnka mig ett miljöombyte, har klockor som passar. ;)
1000003321.jpg
TyvÀrr inte. Men jag tror du skulle kÀnna dig som hemma hÀr, i djungeln finns det pyjamasgrisar som kallas Peccari pÄ det lokala tungomÄlet.

IMG_6664.jpeg
 
Var ju x antal trevliga klockor i den annonsen 😎

Men nya MM Ă€r ju vĂ€ldigt go med, men man vill alltid ha mer 🙈
Blir ett problem nĂ€r man vill ha allt i annonsen, Gravitymastern Ă€r helgrym, grodan likasĂ„, sen ska vi inte tala om Maharishin.. 😬 Mudmaster Land Cruiser ligger lĂ€ngst ner eftersom jag har den nya, men man kan alltid ha tvĂ„ 😅
 
Tillbaka
Topp