Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Passar bra ihop med nya Mudmastern!
NÀmen! Jag har lite för mÄnga nu men gillar verkligen bandet pÄ den. Jag var lite sugen sjÀlv men fick hejda mig grattis iaf till ett bra köpSÄ tÀnkte jag med och passar nog bra med en 6940, sÄ ja nu har man snart tre G
Elakt att berÀtta sÄnt för ossVid Stilla havet. 33 grader i luften med en skön bris, 26 grader i vattnet. Och krokodilfritt.
Edit: kollade vÀderprognosen för Tjockhult, plötsligt kÀnns det Ànnu bÀttre...
Jo, jag förstÄr att krokodilerna Àr besvÀrliga nu i Sverige.Elakt att berÀtta sÄnt för oss
Brrrrrr!En aning . Förra veckan var det -1 i vattnet men har stigit till +1 nu .
Vart har du varit i Costa Rica förresten?
NÀmen! Jag har lite för mÄnga nu men gillar verkligen bandet pÄ den. Jag var lite sugen sjÀlv men fick hejda mig grattis iaf till ett bra köp
Ja faktiskt, lite tveksam över informationen pÄ skÀrmen, men gillar bandet och tycker de borde finnas pÄ alla men ja den modellen har vÀckt ett intresse inom mig ja nu mÄste du samla pÄ dig alla 40y juVarit sugen till och frÄn pÄ den sÄ nu var det bara att slÄ till! Ser skönt clean ut och krispig display. Dvs typ allt inte 6940 har
à terstÄr nu fundera om det ska in nÄgot mer
Oj, kan man vandra pÄ vulkanen nu?! NÀr jag var dÀr flöt det lava ur den, i och för sig 17 Är sen . Kul att följa med pÄ dina djungelturerBrrrrrr!
Jag har varit vid tvÄ forskningsstationer, den ena i lÄglandsregnskog nÀra Puerto Viejo, andra i torregnskog (ja, det finns) i Palo Verde, vandrat i skog och pÄ vulkan vid Arenal och nu avslutningsvis ett par dagar vid stilla havskusten i Puntarenas.
Jag kanske Àr konstig men jag föredrar dungelbad framför bad i poolen hÀr.
Du har inte sett nÄn lapp pÄ anslagstavlorna dÀr om ett behov av vaktmÀstare, maskinförare eller liknande... Jag skulle kunna tÀnka mig ett miljöombyte, har klockor som passar.Brrrrrr!
Jag har varit vid tvÄ forskningsstationer, den ena i lÄglandsregnskog nÀra Puerto Viejo, andra i torregnskog (ja, det finns) i Palo Verde, vandrat i skog och pÄ vulkan vid Arenal och nu avslutningsvis ett par dagar vid stilla havskusten i Puntarenas.
Jag kanske Àr konstig men jag föredrar dungelbad framför bad i poolen hÀr.
TyvÀrr inte. Men jag tror du skulle kÀnna dig som hemma hÀr, i djungeln finns det pyjamasgrisar som kallas Peccari pÄ det lokala tungomÄlet.Du har inte sett nÄn lapp pÄ anslagstavlorna dÀr om ett behov av vaktmÀstare, maskinförare eller liknande... Jag skulle kunna tÀnka mig ett miljöombyte, har klockor som passar.
De kunde skruva pÄ en brun bezel ocksÄ, de snÄla fan....Nu kommer den
Kan ni inte köpa upp allt i @Nygren annons sÄ jag slipper bli fattig.. ligger i skrivande stund under nÄlen hos min tatuerare, dyrt nog bara det
Blir ett problem nÀr man vill ha allt i annonsen, Gravitymastern Àr helgrym, grodan likasÄ, sen ska vi inte tala om Maharishin.. Mudmaster Land Cruiser ligger lÀngst ner eftersom jag har den nya, men man kan alltid ha tvÄVar ju x antal trevliga klockor i den annonsen
Men nya MM Àr ju vÀldigt go med, men man vill alltid ha mer