Nya MM Àr den bÀsta hittills tycker jag.Var ju x antal trevliga klockor i den annonsen
Men nya MM Àr ju vÀldigt go med, men man vill alltid ha mer
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nya MM Àr den bÀsta hittills tycker jag.Var ju x antal trevliga klockor i den annonsen
Ingen tvekan, utan att vara partisk. Den Àr riktigt jÀdra bra.Nya MM Àr den bÀsta hittills tycker jag.
Cool men föredrar nog den tidigare Toyota modellen gwg-2000.Nu kommer den
Ser ut som att bezel pÄ denna Àr metall.Nu kommer den
Ser ut att vara en stÄlbezel pÄ dennaNu kommer den
Det finns mycket att gilla med den dÀr designen. MÄnga kantiga, sluttande ytor i olika riktningar + metall som kikar fram precis rÀtt mycket pÄ rÀtt stÀllen, anvÀndandet av textur pÄ tavlan etc.Kan ni inte köpa upp allt i @Nygren annons sÄ jag slipper bli fattig.. ligger i skrivande stund under nÄlen hos min tatuerare, dyrt nog bara det
Ser ut att vara en stÄlbezel pÄ denna
Det Àr det vÀl inte pÄ den vanliga varianten?
Edit: tvÄa pÄ bollen
Köööp!!!Ser onekligen ut sÄ. Mumma.
Och pÄ tal om mumma..
Kan ni inte köpa upp allt i @Nygren annons sÄ jag slipper bli fattig.. ligger i skrivande stund under nÄlen hos min tatuerare, dyrt nog bara det
Var ju x antal trevliga klockor i den annonsen
Blir ett problem nÀr man vill ha allt i annonsen, Gravitymastern Àr helgrym, grodan likasÄ, sen ska vi inte tala om Maharishin.. Mudmaster Land Cruiser ligger lÀngst ner eftersom jag har den nya, men man kan alltid ha tvÄ
Försöker övertyga mig sjÀlv om att jag behöver en till G-shock denna mÄnad samt vilken det blir isf Gravitymastern Àr stor men ser inte sÄ hemskt mycket större ut Àn Mudmastern?Tjööööp
MTG Àr sÄld, men resten finns kvar. En kille frÄn Polen uppvaktar mig, men trots fina omdömen tvekar jag att skicka utomlands. Mest pga att det Àr lite svajigt med försÀkringen av klockor (som jag förstÄtt det).
Den Àr stor. Och större Àn MM, men ingen jÀtteskillnad. Skulle dock sÀga att urtavlan upplevs som betydligt större.Försöker övertyga mig sjÀlv om att jag behöver en till G-shock denna mÄnad samt vilken det blir isf Gravitymastern Àr stor men ser inte sÄ hemskt mycket större ut Àn Mudmastern?
Och denna knep @ekke misstĂ€nker vi??dagens tips, priset Ă€r vĂ€ll okej och verkar gĂ„ pruta. Modellen kommer ju sĂ€llan uppâŠ
You know meOch denna knep @ekke misstÀnker vi??
Försöker övertyga mig sjÀlv om att jag behöver en till G-shock denna mÄnad samt vilken det blir isf Gravitymastern Àr stor men ser inte sÄ hemskt mycket större ut Àn Mudmastern?
Vad Ă€r det som framkallar dessa kĂ€nslor? Ăr det finish?Nya MM Ă€r den bĂ€sta hittills tycker jag.
Galet snygg klocka! Exakt vad Àr det för modellbeteckning pÄ den?à kte pÄ en rejÀl desk diving-olycka. Tur jag hade Mudmastern, annars hade jag sÀkert brutit handleden
Ja den Àr finGalet snygg klocka! Exakt vad Àr det för modellbeteckning pÄ den?
Grattis! Passande MRG till det tillfÀlletIdag visade sig bli en stor dag!
Dottern, 18 Är och 2,5 veckor gammal, har tagit sitt efterlÀngtade B-körkort!
Jag som har trivts sÄ bra med min BMW
DÄ ÄterstÄr ju bara ett A-kort ocksÄ, men dÀr behöver jag jobba bÄde med henne och frun i huset
Att börja med en Gravitymaster Àr knappast en dÄlig startNattjobb och den första inhandlade G-Shock klockan Àr pÄ. KÀnns som att detta kommer att bli en dyr hobby, dÄ jag absolut kommer att köpa fler Casio klockor
VÀlkommen till klubben skulle ocksÄ börja med 1-2, siktar pÄ iaf minst 4-5st men just nu sitter ja pÄ 7stNattjobb och den första inhandlade G-Shock klockan Àr pÄ. KÀnns som att detta kommer att bli en dyr hobby, dÄ jag absolut kommer att köpa fler Casio klockor
VÀlkommen till klubben skulle ocksÄ börja med 1-2, siktar pÄ iaf minst 4-5st men just nu sitter ja pÄ 7st
Hahaha I knoooow, försöker hÄlla de lÄgt tills barnen Àr utflugna, sen kan ja öka kollektionen