• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Var ju x antal trevliga klockor i den annonsen 😎

Men nya MM Ă€r ju vĂ€ldigt go med, men man vill alltid ha mer 🙈
Nya MM Ă€r den bĂ€sta hittills tycker jag. 🙂
1000018756-02.jpeg
 
Senast Àndrad:
Kan ni inte köpa upp allt i @Nygren annons sĂ„ jag slipper bli fattig.. ligger i skrivande stund under nĂ„len hos min tatuerare, dyrt nog bara det 💾💾
1000026939.jpg
Det finns mycket att gilla med den dĂ€r designen. MĂ„nga kantiga, sluttande ytor i olika riktningar + metall som kikar fram precis rĂ€tt mycket pĂ„ rĂ€tt stĂ€llen, anvĂ€ndandet av textur pĂ„ tavlan etc.👍👍
Ser ut som en liten rymdskyttel har landat pÄ handleden (in a good way).:cool:
 
Ser ut att vara en stĂ„lbezel pĂ„ denna 🧐
Det Àr det vÀl inte pÄ den vanliga varianten?

Edit: tvĂ„a pĂ„ bollen 🙃
1000018766.jpg
 
Kan ni inte köpa upp allt i @Nygren annons sĂ„ jag slipper bli fattig.. ligger i skrivande stund under nĂ„len hos min tatuerare, dyrt nog bara det 💾💾
1000026939.jpg

Var ju x antal trevliga klockor i den annonsen 😎

Men nya MM Ă€r ju vĂ€ldigt go med, men man vill alltid ha mer 🙈

Blir ett problem nĂ€r man vill ha allt i annonsen, Gravitymastern Ă€r helgrym, grodan likasĂ„, sen ska vi inte tala om Maharishin.. 😬 Mudmaster Land Cruiser ligger lĂ€ngst ner eftersom jag har den nya, men man kan alltid ha tvĂ„ 😅


Tjööööp 😊

MTG Àr sÄld, men resten finns kvar. En kille frÄn Polen uppvaktar mig, men trots fina omdömen tvekar jag att skicka utomlands. Mest pga att det Àr lite svajigt med försÀkringen av klockor (som jag förstÄtt det).

IMG_8198.jpeg
 
Tjööööp 😊

MTG Àr sÄld, men resten finns kvar. En kille frÄn Polen uppvaktar mig, men trots fina omdömen tvekar jag att skicka utomlands. Mest pga att det Àr lite svajigt med försÀkringen av klockor (som jag förstÄtt det).

IMG_8198.jpeg
Försöker övertyga mig sjĂ€lv om att jag behöver en till G-shock denna mĂ„nad samt vilken det blir isf đŸ€” Gravitymastern Ă€r stor men ser inte sĂ„ hemskt mycket större ut Ă€n Mudmastern?
 
Försöker övertyga mig sjĂ€lv om att jag behöver en till G-shock denna mĂ„nad samt vilken det blir isf đŸ€” Gravitymastern Ă€r stor men ser inte sĂ„ hemskt mycket större ut Ă€n Mudmastern?
Den Àr stor. Och större Àn MM, men ingen jÀtteskillnad. Skulle dock sÀga att urtavlan upplevs som betydligt större.
IMG_8199.jpeg
 
Försöker övertyga mig sjĂ€lv om att jag behöver en till G-shock denna mĂ„nad samt vilken det blir isf đŸ€” Gravitymastern Ă€r stor men ser inte sĂ„ hemskt mycket större ut Ă€n Mudmastern?

Jag har smĂ„ handleder men tyckte den satt bra, mkt bĂ€ttre Ă€n ex gwg-1000. Den Ă€r stor dock đŸ€“
 
Idag visade sig bli en stor dag!
Dottern, 18 Ă„r och 2,5 veckor gammal, har tagit sitt efterlĂ€ngtade B-körkort! đŸ„°
Jag som har trivts sĂ„ bra med min BMW 😂
20240125_173843.jpg

DĂ„ Ă„terstĂ„r ju bara ett A-kort ocksĂ„, men dĂ€r behöver jag jobba bĂ„de med henne och frun i huset 😂
Grattis! đŸ» Passande MRG till det tillfĂ€llet 😋
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp