• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nattjobb och den första inhandlade G-Shock klockan Ă€r pĂ„. KĂ€nns som att detta kommer att bli en dyr hobby, dĂ„ jag absolut kommer att köpa fler Casio klockorđŸ€‘đŸ€—
IMG_20240125_183619.jpg
VĂ€lkommen till den mörka sidan 🙏
Jag rekommenderar dig att köpa en klocklĂ„da ASAP ... you gonna need it! 😁

VĂ€lkommen ner i kaninhĂ„let 😊. Har gĂ„tt alldeles överstyr för mig och jag har nĂ€stan samtliga analoga Frogman
 tvĂ„ saknas.
Nu godkĂ€nde han budet 😅 Hur gĂ„r ni tillvĂ€ga vid köp pĂ„ blocket? Köpdkydd och frakt via blocket?

Edit, blev blocket frakt med köpskydd. KĂ€nns bĂ€st sĂ„. Jaha, dĂ„ var man snart Ă€gare till en analog groda. 🐾

Senast Àndrad:
Grattis! Haft en annan modell tidigare och dem Àr verkligen grymma! :D saknar min lite ibland men Àr rÀtt nöjd med MRG ocksÄ (Grodan fick gÄ för att skaffa mig MRG).
Tack! Visst hade du GWF-A1000XC eller minns jag fel? Oavsett, helt rÀtt att testa MRG! Ibland Àr det vettigt att offra nÄgot för att testa nÄgot annat. Din MRG Àr en av de bÀttre tycker jag, har haft samma modell och det Àr verkligen en fulltrÀff.
1000003750.jpg
1000005686.jpg

Tack! Visst hade du GWF-A1000XC eller minns jag fel? Oavsett, helt rÀtt att testa MRG! Ibland Àr det vettigt att offra nÄgot för att testa nÄgot annat. Din MRG Àr en av de bÀttre tycker jag, har haft samma modell och det Àr verkligen en fulltrÀff.
1000003750.jpg
1000005686.jpg
Ja de stĂ€mmer bra, nu Ă€r @Nygren Ă€garen till den, men den var verkligen superfin! Men jag Ă€r en liten sucker för metall tyvĂ€rr 😅 och nĂ€r man fick tillfĂ€llet pĂ„ denna sĂ„ var ja bara tvungen. Som du sĂ€ger, en riktig fulltrĂ€ff i fĂ€rg-combon 👌

Edit: Är det bilder du tagit pĂ„ klockan? Man blir ju helt tills sig och vill byta direkt nĂ€r man ser bilderna 😍

Är nĂ„gon intresserad av dessa? Köpa alla eller per styck. Skicket Ă€r vĂ€ldigt bra skulle sĂ€ga 9.5. Inga hack el repor.
Jag vÄrdar mina klockor..

Skicka ett pm om du Ă€r intresserad. 😄

De Ă€r inte lĂ€tta fĂ„ tag i helt nya. Men det vet ni ju alla i denna grupp. đŸ€—
IMG_3646.jpeg

Tillbaka
Topp