Det lilla tidningsbudet levererarLeker med Jeep Wrangler i rymden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det lilla tidningsbudet levererarLeker med Jeep Wrangler i rymden
"Coco Drillos" lÄter som ett litet lurvigt djur som borrar de dÀr tre hÄlen i botten pÄ kokosnötter.
Inte rÄbarkade reptilianska rovdjur.
Smuggla hem en vetjaTror att jag hittade Coco Drillos...
Passar pÄ att sola lite
CocodriloTror att jag hittade Coco Drillos...
Hundis ser sÄ lycklig utPÄ vÀg över till ön.
Det hÀr med flytvÀst kÀnns lite överdrivet idag
Att hon Àr!Hundis ser sÄ lycklig ut
Hon Àr hÀrdadOch vad tycker din fru om detta sol-lapande-arrangemang dÄ?
Ja de brukar bli lite fel ocksÄ nÀr special avsnittet Àr gshocks, oftast mÀrker man att de inte kan det lika bra eller gissarDet finns ju numera podcasts för varenda tÀnkbar hobby. Har lyssnat pÄ nÄgra olika klock-podcasts genom Ären. En del tar upp G's emellanÄt, men dÄ oftast i enstaka specialavsnitt och/eller med kraftiga "glasögon" frÄn ett annat omrÄde inom hobbyn. Vilket gör att det ofta blir relativt ointressant och pÄ fel nivÄ för en G-entusiast.
Vet nÄn i trÄden om nÄn podcast som riktar sig mer specifikt till G-alningar?
De tvÄ senaste nyförvÀrven. Den med blÄtt band hade nog varit trevlig med bezel frÄn den svarta
Detta avsnittet av @Amorell Àr riktigt braDet finns ju numera podcasts för varenda tÀnkbar hobby. Har lyssnat pÄ nÄgra olika klock-podcasts genom Ären. En del tar upp G's emellanÄt, men dÄ oftast i enstaka specialavsnitt och/eller med kraftiga "glasögon" frÄn ett annat omrÄde inom hobbyn. Vilket gör att det ofta blir relativt ointressant och pÄ fel nivÄ för en G-entusiast.
Vet nÄn i trÄden om nÄn podcast som riktar sig mer specifikt till G-alningar?
Riktigt fin, nu fÄr det ta och bli mÄndag. Enda gÄngen jag önskar bort helgen Àr nÀr det ska levereras klocka pÄ mÄndagenDenna fÄr hÀnga pÄ idag
G-Shock CasiOak Full Metal Tiffany
Introducing the CasiOak Full Metal Tiffany: Embrace the iconic elegance of Tiffany with a reinvented G-shock. This timepiece combines timeless design, exceptional craftsmanship, and enduring beauty. Crafted with stainless steel, it features an upgraded Bluetooth-connected movement and Tough...iflwatches.com
LÀgg ett bud.Jag vet att vi har nÄgra hÀr som köper frÄn buyee emellanÄt. Hur hÄr det till? Jag har konto och sÄ, men priset jag ser, Àr det med skatt? Frakt tillkommer antar jag. Sen dÄ? Moms och tull hÀr, antar jag.
Kan nÄn som har erfarenhet kort beskriva proceduren frÄn att jag lÀgger ett bud?
@ekke ? @Lord_tito88 ?