• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nygren

Audemars
2-Faktor
Gwg-1000-1A med rött band ser det ut som



1000003412.png
Kul att se en översiktsbild. Har varit igenom nÀstan alla, men har nu bara en kvar. De Àr verkligen grymma. Synd att de inte passar min arm.
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Är det korrekt modell för röda bandet? Eller Ă€r det Stealth modellen med rött band?

Gwg-1000-1A med rött band ser det ut som



1000003412.png

StÀmmer bra, 1A med rött band. SÄg ut som alla hÀr sprang runt med gula band till sina Mudmasters sÄ försöker bryta fÀrgnormen ;)
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Gwg-1000-1A med rött band ser det ut som



1000003412.png

Kul att se en översiktsbild. Har varit igenom nÀstan alla, men har nu bara en kvar. De Àr verkligen grymma. Synd att de inte passar min arm.

StÀmmer bra, 1A med rött band. SÄg ut som alla hÀr sprang runt med gula band till sina Mudmasters sÄ försöker bryta fÀrgnormen ;)
Jag tyckte de först, var för trött för att tÀnka pÄ Shockbase just dÄ ^^ men de var en stilig kombo mÄ ja sÀga :p
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Ska bli spÀnnande att följa.

Ja, den första minuten blir ju ingen rĂ€ttvis jĂ€mförelse, mĂ„nga klockor med kass lume lyser initialt bra. Den avgörande och intressanta skillnaden visar sig typ +6 timmar senare, nĂ€r man har grusiga ögon och vill veta vad klockan Ă€r. 👍
Ok, jag konstaterade tvÄ saker runt femtiden i morse. Mudmaster har starkare lume, men eftersom min synskÀrpa numera Àr a la gubbj... Eh, jag menar förstÄs "Àldre distingerad gentleman", sÀrskilt i morgontimmarnas mörker, Àr timindex och visare lÀttare att urskilja pÄ Gravitymastern.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Ok, jag konstaterade tvÄ saker runt femtiden i morse. Mudmaster har starkare lume, men eftersom min synskÀrpa numera Àr a la gubbj... Eh, jag menar förstÄs "Àldre distingerad gentleman", sÀrskilt i morgontimmarnas mörker, Àr timindex och visare lÀttare att urskilja pÄ Gravitymastern.

Lite av smaksak dÄ. GM har dessutom spetsiga visare sÄ de Àr nog lÀttare att urskilja.
 

Sorubim

Audemars
HĂ€r har jag en kunskapslucka uppenbarligen... Kan ni traditionsbĂ€rande hĂ€rolder förklara för en fĂ€rsking varför just 5700 Ă€r den optimala nattbeatern? đŸ€”

De gamla pergamenten förtÀljer om att i forna dagar sÄ begav sig tvenne forumprofiler
pÄ en lÄngvÀga fÀrd till staden Basilea i det gamla Helvetica.

NÀr solen sÄ smÄningom började dala och de tvÄ sökte sig till ett vÀrdshus sÄ uppdagades det
att den ene medtagit ett ur enkom för att visa klockslaget under de mörka timmarna.

Detta ur gick under det besynnerliga namnet "Nattbeater" och voro av typen Femtusen-Sjuhundra.

basilea.jpg
 
Senast Àndrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor

De gamla pergamenten förtÀljer om att i forna dagar sÄ begav sig tvenne forumprofiler
pÄ en lÄngvÀga fÀrd till staden Basilea i det gamla Helvetica.

NÀr solen sÄ smÄningom började dala och de tvÄ sökte sig till ett vÀrdshus sÄ uppdagades det
att den ene medtagit ett ur enkom för att visa klockslaget under de mörka timmarna.

Detta ur gick under det besynnerliga namnet "Nattbeater" och voro av typen Femtusen-Sjuhundra.

basilea.jpg
KunskapsnivĂ„n i denna trĂ„d Ă€r fasen GRYM!!!!! đŸ˜đŸ˜đŸ€˜
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor

De gamla pergamenten förtÀljer om att i forna dagar sÄ begav sig tvenne forumprofiler
pÄ en lÄngvÀga fÀrd till staden Basilea i det gamla Helvetica.

NÀr solen sÄ smÄningom började dala och de tvÄ sökte sig till ett vÀrdshus sÄ uppdagades det
att den ene medtagit ett ur enkom för att visa klockslaget under de mörka timmarna.

Detta ur gick under det besynnerliga namnet "Nattbeater" och voro av typen Femtusen-Sjuhundra.

basilea.jpg

Haha, sÄ bra!
 
Topp