• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

kanske de Àr, kanske fungerar som fjÀder ocksÄ :)
Mycket möjligt att den fĂ„r en liten extra bounce som bonus â˜ș

"The GWG-2000 also features an improved mud-resist structure, a symbol of the "Land G" series. The newly developed mud-resist button, which contains a silicon buffer material molded to fit the stainless-steel button pipe, not only improves dust and mud resistance, but also withstands long-term use."

Gonatt, god morgon eller vad det nu Àr för nÄt. Jag kÀnner mig lite vilse i tidszonerna.

IMG_6899.jpeg

Sneaker Freaker med kvĂ€llens tips... 🙂
IMG_20240131_203634.jpg

Tipset: LĂ„t bli att slinta med en skruvmejsel rĂ€tt i tumvecket!! 👍
IMG_20240131_203645.jpg

Man kan fĂ„ taskig styrsel pĂ„ fingrarna dĂ„đŸ˜Ź
Men var har du utgĂ„ngshĂ„let? Annars tog du ju inte i ordentligt... 🙄😁
NĂ€r jag var ung mekaniker gjorde jag samma sak, fast genom ett finger. Konstig kĂ€nsla att dra ur mejseln ur kroppen 😂
20240201_050201.jpg

Nu, ut och trÀna. Hoppas man inte blÄser bort pÄ kuppen.
20240201_051731.jpg

Men var har du utgĂ„ngshĂ„let? Annars tog du ju inte i ordentligt... 🙄😁
NĂ€r jag var ung mekaniker gjorde jag samma sak, fast genom ett finger. Konstig kĂ€nsla att dra ur mejseln ur kroppen 😂
20240201_050201.jpg

Nu, ut och trÀna. Hoppas man inte blÄser bort pÄ kuppen.
20240201_051731.jpg
Hade jag tagit i ordentligare och missat min hand, hade jag nog Ă„kt dit pĂ„ mordförsök pĂ„ @Roosterwife istĂ€llet😬 Hon stod i fortsatt mejselriktning...
Men men, idag Ă€r nĂ€stan styrseln och kĂ€nseln i fingrarna tillbaks iaf 👍
IMG_20240201_061542.jpg

En anledning att inte lite pĂ„ sprĂ€ngskisser för marknadsföringsĂ€ndamĂ„l. Sorry, arbetsskadad 🙃...

TvÄ skruvar som hÄller skyddsplÄten för sensorn sitter Ät fel hÄll.

Metallbussningen vid knapparna skruvas ju sjÀlvklart fast med tvÄ skruvar, men sprÀngskissen antyder att det Àr en, som dessutom sitter i centrumaxeln.

Ganska pinsamt, men rĂ€tta mig om jag har fel â˜ș

1000006263.jpg

Edit:
Jag rÀttar mig sjÀlv efter att ha kollat pÄ GWG-2000 ocksÄ. Det ska bara var en skruv, syns bÀttre pÄ bilden nedan. Det andra hÄlet i bussningen hÄlls med en liten pinne, som var svÄr att se i bilden ovan.
Men skruvens placering i bilden ovan Ă€r fortfarande off i alla fall 😬🙃

1000006265.png

Senast Àndrad:
En anledning att inte lite pĂ„ sprĂ€ngskisser för marknadsföringsĂ€ndamĂ„l. Sorry, arbetsskadad 🙃...

Metallbussningen vid knapparna skruvas ju sjÀlvklart fast med tvÄ skruvar, men sprÀngskissen antyder att det Àr en, som dessutom sitter i centrumaxeln.

1000006263.jpg

Edit:
Jag rÀttar mig sjÀlv efter att ha kollat pÄ GWG-2000 ocksÄ. Det ska bara var en skruv, syns bÀttre pÄ bilden nedan. Det andra hÄlet i bussningen hÄlls med en liten pinne, som var svÄr att se i bilden ovan.

1000006265.png
ASCH... vissa saker ska man titta pÄ utan glasögon... :D

1000006263.jpg

Edit:

1000006265.png
Ja att ena skruven satt i centrum sĂ„g ja ocksĂ„ förut Ă„ tĂ€nkte "dĂ€r sitter de vĂ€l inte en skruv, utan bredvid, och tvĂ„ desutom?!" Men att andra skruvarna Ă€r fel hĂ„l var lite ironiskt 😅

Tillbaka
Topp