DÀr Àr kanske lösningen pÄ dilemmat vilken klocka man ska vÀlja för dagen. Men finns det en D48?RÀtt beslut. Och grattis till en riktigt cool Walter.
Du skulle haft en d8.
Edit: Det gör det tydligen. Men hur ska @roosterman göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÀr Àr kanske lösningen pÄ dilemmat vilken klocka man ska vÀlja för dagen. Men finns det en D48?RÀtt beslut. Och grattis till en riktigt cool Walter.
Du skulle haft en d8.
d5 + d48 tÀcker in högenDÀr Àr kanske lösningen pÄ dilemmat vilken klocka man ska vÀlja för dagen. Men finns det en D48?
Edit: Det gör det tydligen. Men hur ska @roosterman göra?
D5 för vilket hyllplan du tar frÄn?d5 + d48 tÀcker in högen
Jaha, nu fÄr du stanna uppe till 02:22 dÄ. No wörries.Noooooo
Men dÄ Àr det ju den tredjeJaha, nu fÄr du stanna uppe till 02:22 dÄ. No wörries.
Ahhh ja just ja. (brainfart)Men dÄ Àr det ju den tredje
Du kan ju hypotetiskt sett stÀlla tillbaks klockan till 22.21 och göra ett nytt försökMen dÄ Àr det ju den tredje
Med en Skmei dÄ eller? NÀ hÀr Àr det Àkta vara som rÀknasDu kan ju hypotetiskt sett stÀlla tillbaks klockan till 22.21 och göra ett nytt försök
3 mars nÀsta dÄ Fast mitt i nattenMed en Skmei dÄ eller? NÀ hÀr Àr det Àkta vara som rÀknas
En gul frottétröja pÄ jeanskjortan. MÄste vara tidigt 90-talSer pÄ en riktig klassiker
Damn! Har ni en 25-meters i trÀdgÄrden?Blir bra detta
TyvÀrr inte . PÄ hotell med en riktigt frÀsig poolDamn! Har ni en 25-meters i trÀdgÄrden?
Tonfiskar Àr fantastiska men pÄ mig satt den aldrig riktigt bra tyvÀrr. Men jag saknar min 1000m puck.1000m tonfisk för stor? Beror pÄ vad man jÀmför med.
Snygg lösning med vÀgguttaget dÀr För visst fasen Àr det ett vÀgguttag ovan Muddien?Installation av smyglister fortsÀtter
Trist med en massa fitnessklockor tycker jag.Modellbeteckningen GBD-300 har synts till i en databas
Inte för att vara den, men ShockBase gör sÄnt detta om man nu kanske föredrar den sidan dock sÄ Àndrar den klocka varje gÄng man gÄr in sÄ man fÄr inte ladda om sidan, de Àr fusk
TÀrningen Àr kastad! Det blev
Vilket innebÀr att dagens G Àr
Peggy!