King Àr sÄ bra, inte minst i stealth! Tyckte den trots sin storlek var vÀldigt skön att bÀraGodmorgon, sjÀlvklart mÄste man bÀra nykomlingen, det Àr som vanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
King Àr sÄ bra, inte minst i stealth! Tyckte den trots sin storlek var vÀldigt skön att bÀraGodmorgon, sjÀlvklart mÄste man bÀra nykomlingen, det Àr som vanligt
Ja en 2000 vite inte fel, men Àr nöjd med 1000 Àn sÄ lÀnge iaf men fixar du en 2000 kanske du fÄr sÀlja den till mig nÀr du Àr klar senVar sugen men kÀnde ÀndÄ att jag Àgt tillrÀckligt med 100 och gissar de tre har flippats av en anledning De Àr trevliga men borde knipa en 2k
Dagens G blev denna. Imorgon kommer förhoppningsvis en till square följt av Ă€nnu en nĂ€sta veckaâŠ
Ja verkligen! FörstÄr inte riktigt varför ja sÄlde min första (GX-56), har saknat den lite men inte riktigt tagit steget, nu Àr ja super nöjd att ja köpte denKing Àr sÄ bra, inte minst i stealth! Tyckte den trots sin storlek var vÀldigt skön att bÀra
5k Àr ok tycker jag, beroende pÄ skick sÄ klart. Bezel och lÀnk gÄr ju loss pÄ 3750 kr nytt...NÄgon som har en bild av vad som Àr rimligt pris för en beggad Porter square mod med lÀnk och allt? Har ju sÄlts nÄgra hÀr pÄ KS men endast pÄ gummi vad jag sett.
NÄgon som har en bild av vad som Àr rimligt pris för en beggad Porter square mod med lÀnk och allt? Har ju sÄlts nÄgra hÀr pÄ KS men endast pÄ gummi vad jag sett.
Runt 6-6.5 har de sÄlt för hÀr pÄ KS.5k Àr ok tycker jag, beroende pÄ skick sÄ klart. Bezel och lÀnk gÄr ju loss pÄ 3750 kr nytt...
Ser helt ok ut pÄ riktiga foton.
deepsea_dweller pÄ wus.
Vill gilla den men kÀnns sÄ kantig pÄ ett inte sÄ smickrande sÀtt, kontra ex Gw-9400Ser helt ok ut pÄ riktiga foton.
deepsea_dweller pÄ wus.
För vÀntar mig att det snart landar en Walkman i matchande fÀrgerBehövde inte slÄ tÀrningen för att fÄ öppna paket idag, tyvÀrr sista ur Buyee-sÀndningen. Bara att börja scrolla igen
DW-5900 Mixed Tape med en keeper som Àr sÄ bra sÄ man blir tÄrögd
God söndagmorgon
God söndagmorgon
Det Àr en "vanlig" GA-2110ET-8A som fÄtt en blÄ tim-ring, tyvÀrr utan lume, men bra ÀndÄTjusig fÀrgkombo! Inte sett den tidigare, vad Àr det för modellnummer pÄ den? Eller Àr det nÄgot specialbygge?
Snabbt och bra, har handlat tvÄ ggrTrevlig Ebay-sida
Security Measure
www.ebay.com
Vet inte om han har fixat det, men man kunde bara köpa en vara under en 10 dagars period pÄ hans eBay sida.Trevlig Ebay-sida
Security Measure
www.ebay.com
Bjuder ocksÄ pÄ en nattlinneFÄr bli en lysbild till ikvÀll, men nu med SL'en