• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon, sjĂ€lvklart mĂ„ste man bĂ€ra nykomlingen, det Ă€r som vanligt 👌
1000001811.jpg
King Ă€r sĂ„ bra, inte minst i stealth! Tyckte den trots sin storlek var vĂ€ldigt skön att bĂ€ra đŸ‘ŒđŸ»
 
Var sugen men kĂ€nde Ă€ndĂ„ att jag Ă€gt tillrĂ€ckligt med 100 och gissar de tre har flippats av en anledning 🙈 De Ă€r trevliga men borde knipa en 2k 🙃

Dagens G blev denna. Imorgon kommer förhoppningsvis en till square följt av Ă€nnu en nĂ€sta vecka

IMG_8741.jpeg
Ja en 2000 vite inte fel, men Ă€r nöjd med 1000 Ă€n sĂ„ lĂ€nge iaf 😋 men fixar du en 2000 kanske du fĂ„r sĂ€lja den till mig nĂ€r du Ă€r klar sen 😏
 
NÄgon som har en bild av vad som Àr rimligt pris för en beggad Porter square mod med lÀnk och allt? Har ju sÄlts nÄgra hÀr pÄ KS men endast pÄ gummi vad jag sett.
 
God morgon i trÄden
IMG_0302.jpeg

Idag ska det ”fĂ€ltarbetas” sĂ„ dĂ„ Ă„ker en G pĂ„ 😎 TyvĂ€rr har jag mĂ€rkt att jag ger mina G-shock mest handledstid under Ă„rets varmare mĂ„nader, mycket pĂ„ grund av höjden som ger en glipa vid mudden. Man har blivit en frusen krake med Ă„ren

 
Tillbaka
Topp