• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GB-muddien fick bli kvĂ€lls-G idag🙂
IMG_20240206_181805.jpg
 
Denna vĂ€ntar pĂ„ nytt band men tar sin tid trots dhl. Mest spĂ€nnande med originalbandet Ă€r varför keepern Ă€r guld men alla andra detaljer silver đŸ€·â€â™‚ïž
IMG_8734.jpeg


Och dagens frĂ„ga, nĂ„gon som sitter pĂ„ en löst svart resinboett till 5600 att sĂ€lja? Eller en hel 5600bb kanske đŸ€“
 
Att denna inte blivit köpt Àn gör mig lite förvÄnad, för de priset Àr det ett kap. hade gÀrna slagit till om ja inte köpte min King :bag:
 
Att denna inte blivit köpt Àn gör mig lite förvÄnad, för de priset Àr det ett kap. hade gÀrna slagit till om ja inte köpte min King :bag:
PrisvÀrd som fan....... hade denna med orange bandet... sitter perfekt pÄ handleden och Àr lagom stor.
Jag hade kanske slagit till Àven om det Àr BT... och app.... och batteri... men har fortfarande inte sÄlt min Garmin sÄ det Àr köpstopp.... :sorry:
 
Senast Àndrad:
PrisvÀrd som fan....... hade den med orange bandet... sitter perfekt pÄ handleden och Àr lagom stor.
Jag hade kanske slagit till Àven om det Àr BT... och app.... och batteri... men har fortfarande inte sÄlt min Garmin sÄ det Àr köpstopp.... :sorry:
Jag hade den svarta modellen förut, och super nöjd med den i helhet, dock behöver ja bli av med en GWG-1000 först innan jag kan lÀgga pengar pÄ nÄgon annan klocka just nu ^^ sÄ köpstoppet förstÄr jag helt. Men ja det Àr en bra peng för den modellen, tycker det Àr den bÀsta fÀrgen ocksÄ :p
 
Att denna inte blivit köpt Àn gör mig lite förvÄnad, för de priset Àr det ett kap. hade gÀrna slagit till om ja inte köpte min King :bag:
Bra pris, men finns den inte med positiv display ocksÄ?
Skadat glas Àr alltid en bummer.

...och kööööpstopp.:(
 
Bra pris, men finns den inte med positiv display ocksÄ?
Skadat glas Àr alltid en bummer.

...och kööööpstopp.:(
Àven om den har negativ display sÄ Àr den vÀldigt lÀttlÀst :) vanliga Squares tycker jag Àr betydligt svÄrare att se. Men denna har samma skÀrm som GWG-1000 och den Àr vÀldigt lÀtt att se, inte lika lÀtt som MIP skÀrm, men klart förbÀttrad.
 
Att denna inte blivit köpt Àn gör mig lite förvÄnad, för de priset Àr det ett kap. hade gÀrna slagit till om ja inte köpte min King :bag:

Var sugen men kĂ€nde Ă€ndĂ„ att jag Ă€gt tillrĂ€ckligt med 100 och gissar de tre har flippats av en anledning 🙈 De Ă€r trevliga men borde knipa en 2k 🙃

Dagens G blev denna. Imorgon kommer förhoppningsvis en till square följt av Ă€nnu en nĂ€sta vecka

IMG_8741.jpeg
 
Tillbaka
Topp