Just nu Àr det tyvÀrr av en favorit i samlingen, men skulle de bli aktuellt sÄ absolutDÄ fÄr du hojta till nÀr du sÀljer din GBH-2000 @Dan1jel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Just nu Àr det tyvÀrr av en favorit i samlingen, men skulle de bli aktuellt sÄ absolutDÄ fÄr du hojta till nÀr du sÀljer din GBH-2000 @Dan1jel
Tackar, det Àr The KING of the KingsWow snygg klocka!!!
Utan MB6 men annars likadan.Wow snygg klocka!!!
Bra pris för en nÀstan helt nyUtan MB6 men annars likadan.
Casio G-Shock klocka GX-56BB-1ER - NY! inkl COOLFIRE LAMPA!
Pris: 700 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Slog en etta idag...
Hörde jag titan-tisdag?
Hörde jag dual illuminator?
En lill-gulfis till gulfhögen som vÀxer...
I superskick och dessutom med en helt ny uppsÀttning extra klÀder.
Det sjuka Àr att jag inte alltid vet om den Àr blÄ. I bland kÀnns den turkos... Inte ens frugis kunde slÄ till med en snabb fÀrganalys som hon brukar. Men hon landade i kobolt till slutOmg, den Àr fantastiskt vacker. Skön blÄ fÀrg!
Godmorgon, sjÀlvklart mÄste man bÀra nykomlingen, det Àr som vanligt
PrisvÀrd som fan....... hade denna med orange bandet... sitter perfekt pÄ handleden och Àr lagom stor.Att denna inte blivit köpt Àn gör mig lite förvÄnad, för de priset Àr det ett kap. hade gÀrna slagit till om ja inte köpte min King
Avslutad - Casio G-Shock GG-B100-1A3ER
Fint skick, men det finns ett litet mÀrke pÄ glaset kl 15 (försökt fÄ det pÄ bild, men lyckas inte) i övrigt hittar jag inga mÀrken. Pris: 1550 kr inkl frakt Betalning sker via Swish. Fraktas med Postnord efter full betalning. Jag förbehÄller mig rÀtten att vÀlja köpare dÀr goda referenser och...klocksnack.se
Jag hade den svarta modellen förut, och super nöjd med den i helhet, dock behöver ja bli av med en GWG-1000 först innan jag kan lÀgga pengar pÄ nÄgon annan klocka just nu ^^ sÄ köpstoppet förstÄr jag helt. Men ja det Àr en bra peng för den modellen, tycker det Àr den bÀsta fÀrgen ocksÄPrisvÀrd som fan....... hade den med orange bandet... sitter perfekt pÄ handleden och Àr lagom stor.
Jag hade kanske slagit till Àven om det Àr BT... och app.... och batteri... men har fortfarande inte sÄlt min Garmin sÄ det Àr köpstopp....
Bra pris, men finns den inte med positiv display ocksÄ?Att denna inte blivit köpt Àn gör mig lite förvÄnad, för de priset Àr det ett kap. hade gÀrna slagit till om ja inte köpte min King
Fint skick, men det finns ett litet mÀrke pÄ glaset kl 15 (försökt fÄ det pÄ bild, men lyckas inte) i övrigt hittar jag inga mÀrken. Pris: 1550 kr inkl frakt Betalning sker via Swish. Fraktas med Postnord efter full betalning. Jag förbehÄller mig rÀtten att vÀlja köpare dÀr goda referenser och...klocksnack.se
Positiv GG-B100Bra pris, men finns den inte med positiv display ocksÄ?
Skadat glas Àr alltid en bummer.
...och kööööpstopp.
Àven om den har negativ display sÄ Àr den vÀldigt lÀttlÀst vanliga Squares tycker jag Àr betydligt svÄrare att se. Men denna har samma skÀrm som GWG-1000 och den Àr vÀldigt lÀtt att se, inte lika lÀtt som MIP skÀrm, men klart förbÀttrad.Bra pris, men finns den inte med positiv display ocksÄ?
Skadat glas Àr alltid en bummer.
...och kööööpstopp.
Vad Àr det för referensnr pÄ den dÀr?
DW-H5600-2Vad Àr det för referensnr pÄ den dÀr?
Att denna inte blivit köpt Àn gör mig lite förvÄnad, för de priset Àr det ett kap. hade gÀrna slagit till om ja inte köpte min King