Ja, den Àr riktigt bra och bekvÀm. à ker pÄ allt oftare nÀr jag stÄr och vÀljerUnderskattad modell det dÀr, den lilla storleksskillnaden mot DW-6900 gör mer Àn man kan tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den Àr riktigt bra och bekvÀm. à ker pÄ allt oftare nÀr jag stÄr och vÀljerUnderskattad modell det dÀr, den lilla storleksskillnaden mot DW-6900 gör mer Àn man kan tro
Hur Àr bandet pÄ den dÀr, sÄ bra som man tror? BÀst av tvÄ vÀrdar med tanke pÄ lÀnk + plastClear Remix
Jag trodde att det skulle kÀnnas konstigt med hybridbandet men det kÀnns riktigt bra faktiskt. Resinbandet spÀnner Ät lite frÄn andra sidan och det gör att metallÀnken ligger tÀtt mot huden och inte raslar.Hur Àr bandet pÄ den dÀr, sÄ bra som man tror? BÀst av tvÄ vÀrdar med tanke pÄ lÀnk + plast
Tycker de Àr en hÀftig idé ifrÄn casio faktiskt!Jag trodde att det skulle kÀnnas konstigt med hybridbandet men det kÀnns riktigt bra faktiskt. Resinbandet spÀnner Ät lite frÄn andra sidan och det gör att metallÀnken ligger tÀtt mot huden och inte raslar.
Saknas en i den Clear Remix serien ser ja3 vÀrdelösa men snygga klockor.
Passa pÄ allaOm nÄgon letar analog groda finns det en ett PM bort, fullset/fint skick och bra pris Ska jaga rÀtt pÄ en annan analog i annan fÀrgsÀttning nÀmligen.
Det finns hela 7 st i serien.Saknas en i den Clear Remix serien ser ja
Saknar egentligen 2 till. GA-2140RX och GA-114RX. Men som tur sÄ gillar inte jag dem sÄ mycket sÄ det fÄr bli den hÀr trio för mig.Saknas en i den Clear Remix serien ser ja
Ja juste, de var "4" till, men tÀnkte sÄ klart pÄ tvÄ av dem, men jag hÄller med dig, det Àr trion som Àr snyggaste ^^Saknar egentligen 2 till. GA-2140RX och GA-114RX. Men som tur sÄ gillar inte jag dem sÄ mycket sÄ det fÄr bli den hÀr trio för mig.
Gshock mÄste vara bÀsta trÀningskloclan. Alltid pÄ handleden nÀr man ska köra racketsporter eller simmtrÀna
DenPassa pÄ alla
Vilken lockar istÀllet?
SjÀlv Àr detta min favorit sÄ förstÄr dig ejOm nÄgon letar analog groda finns det en ett PM bort, fullset/fint skick och bra pris Ska jaga rÀtt pÄ en annan analog i annan fÀrgsÀttning nÀmligen.
Man vill alltid ha det man inte har osv Gillar verkligen denna, grÄter inte om den blir kvar.SjÀlv Àr detta min favorit sÄ förstÄr dig ej
Du missade en bild i inlÀggetPakeeet öppning i bilen
Den som vÀntar pÄ nÄtt gottDu missade en bild i inlÀgget
DÄ fÄr du hojta till nÀr du sÀljer din GBH-2000 @Dan1jelTror den första modellen med stegrÀknare (av senare typ av klockor) Àr lite glÀdjemÀtare tyvÀrr, dock tycker ja min GBD-H2000 Àr relativt korrekt (inget att jÀmnföra med, utan mer data sedan tidigare om hur mycket man kanske gÄr), kan ju ocksÄ bero pÄ att den har sensorer/datan via Polar sÄ kanske Àr lite mer korrekt just dÀrför.
Wow snygg klocka!!!FortsÀttning av paket öppningen:
En king, min andra fast denna har Multiband 6 vilket första inte hade
Och efter den traditionella tvÀtten
NÄgot litet mÀrke men inte mycket att klaga pÄ, övrigt i super bra skick. Fick Àven med kvitto vilket inte Àr vanligt kan ja tycka