Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym!LÄt mig presentera Mars-Gn för i Är
Haha cool. Blir det olika bezel och armbandLÄt mig presentera Mars-Gn för i Är
Den kommer nog fÄ gÄ mest med Den grön/orangebezeln och det blÄ bandet.Haha cool. Blir det olika bezel och armband
Bra dÀr med lite möjlighet till variationLÄt mig presentera Mars-Gn för i Är
Tror det Àr första sÄn hÀr pÄ KS och i trÄden .. Vad jag sett iaf
WTF! Har inte sett en GWN-Q1000 i trÄden, och sen skaffar man sÄ dyker det upp en till. PÄ lÀnk dessutom
Galet coolt eller coolt galet?LÄt mig presentera Mars-Gn för i Är
Ja den brukar bara komma fram till sommaren men nu var det sÄ fint vÀder sÄ jag kÀnde det var dagsWTF! Har inte sett en GWN-Q1000 i trÄden, och sen skaffar man sÄ dyker det upp en till. PÄ lÀnk dessutom
Ăr lite sugen pĂ„ att uppgradera till lĂ€nk... Har en kĂ€nsla av att den Ă€r awesome. Har du testat den pĂ„ resin?Ja den brukar bara komma fram till sommaren men nu var det sĂ„ fint vĂ€der sĂ„ jag kĂ€nde det var dags
nice.Den kommer nog fÄ gÄ mest med Den grön/orangebezeln och det blÄ bandet.
Lite för att knyta mot dom jag kört innan fÀrgmÀssigt.
Men gÄr att köra utan bezel ocksÄ, och dÄ blir det rainbow
Kul att du gillar den. Om jag inte varit helt inne pÄ GWF-A hade den fÄtt stannaSkön som faaan, ingen bling bling som de andra modeller.
Den Àr ju i nyskick, tack @Nygren
Denna Àr en keeper
Om du skulle lÀgga dem i favoritordning, hur ser det ut dÄ?Kul att du gillar den. Om jag inte varit helt inne pÄ GWF-A hade den fÄtt stanna
VÀldigt stor skillnadEn till pÄ MIP vs vanlig negativ display.
Bra val! Riktigt fin modellSkön som faaan, ingen bling bling som de andra modeller.
Den Àr ju i nyskick, tack @Nygren
Denna Àr en keeper
SÄ otroligt svÄrt. Den blÄ och den svarta pÄ resin hade kommit vÀldigt lÄngt fram. DÀrefter de tvÄ pÄ lÀnk. Sedan Àr det relativt jÀmnt mellan pilgiftsgrodan, borneogrodan och den röda. Men jag mÄste sÀga att samtliga Àr otroligt bra.Om du skulle lÀgga dem i favoritordning, hur ser det ut dÄ?
Du borde kunna anvÀnda adapters frÄn 5600-modellerna oxÄ. Banden passar iafHar nÄgon testat jays and kays strap adapter till GA-B2100? FörstÄr att de fungerar, men blir det bra Àr frÄgan TÀnkte försöka variera mig lite under OWGM nÀmligen. Tips pÄ vart man köper liknande inom EU Àr ocksÄ vÀlkommet.
TillĂ€gg: Ăr det samma adaptrar till modellen utan bluetooth och tough solar?