• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Egen Gshock OWG grupp kanske? :p
Team G-Shock 😀

logo-team-g-shock.jpeg
 
Senast Àndrad:

Nygren

Audemars
2-Faktor
Om du skulle lÀgga dem i favoritordning, hur ser det ut dÄ?
SÄ otroligt svÄrt. Den blÄ och den svarta pÄ resin hade kommit vÀldigt lÄngt fram. DÀrefter de tvÄ pÄ lÀnk. Sedan Àr det relativt jÀmnt mellan pilgiftsgrodan, borneogrodan och den röda. Men jag mÄste sÀga att samtliga Àr otroligt bra.
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Har nĂ„gon testat jays and kays strap adapter till GA-B2100? FörstĂ„r att de fungerar, men blir det bra Ă€r frĂ„gan 😄 TĂ€nkte försöka variera mig lite under OWGM nĂ€mligen. Tips pĂ„ vart man köper liknande inom EU Ă€r ocksĂ„ vĂ€lkommet.

TillĂ€gg: Är det samma adaptrar till modellen utan bluetooth och tough solar?
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Har nĂ„gon testat jays and kays strap adapter till GA-B2100? FörstĂ„r att de fungerar, men blir det bra Ă€r frĂ„gan 😄 TĂ€nkte försöka variera mig lite under OWGM nĂ€mligen. Tips pĂ„ vart man köper liknande inom EU Ă€r ocksĂ„ vĂ€lkommet.

TillĂ€gg: Är det samma adaptrar till modellen utan bluetooth och tough solar?
Du borde kunna anvĂ€nda adapters frĂ„n 5600-modellerna oxĂ„. Banden passar iaf 🙂
 
Topp