Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du gjort RESET ?Sorglig fredag, smurfen ville inte gÄ igÄng trots nytt batteri.
Hm, nej. Bytte batteri hos lokala guldsmeden, oklart om han har sÄ bra koll pÄ g-shock att han testade. Ska se om jag vÄgar mig pÄ att testa sjÀlv. Tack för tipset.Har du gjort RESET ?
BlÀddra fram i worldtime tills du hittar ett stÀlle som har passerat 17:00 sÄ Àr det ju korrekt pÄ alla sÀtt dessutom.Fördelar med att jobba hemifrÄn. Lagunitas.
Mmm... Men lite vÀl svenskt va?!BlÀddra fram i wörldtime tills du hittar ett stÀlle som har passerat 17:00 sÄ Àr det ju korrekt pÄ alla sÀtt dessutom.
Fattar inte alls vad du menar nuDet hÀr med att G-shocks Àr beroende, inser jag köpt 6 (ev. snart 7) pÄ 25 dagar
Fattar inte alls vad du menar nu
KlÀdköp Àr ju skitkul ju . Brukar handla pÄ watchways, riktigt bra priser (trots att man mÄste tÀnka pÄ moms och tull) och stort utbud.Har iof hade perioder med flera G-shocks innan sÄ borde vetat bÀttre
Denna gÄng lite mer fokus pÄ mindre modeller och som, i mitt tycke, prismÀssigt varit rena fynden
Edit: Enda kruxet nu Àr att jag skulle behöva lÀgga in en order pÄ lite nya delar, GM-2100 behöver nytt band/DW-6940 och DW-5600mw en svart bezel
Tycker det dÀr pÄ undersidan av överarmen som hÀnger ned ser ut att vara en betydligt allvarligare Äkomma.Badminton Àr en farlig sport.
ĂverstrĂ€cking av oklar muskel (ej biceps) efter smash. LĂ€kare och sjukgymnast var osĂ€kra men trodde det ev Ă€r coracobrachialis efter konsultation av anatomibok. Inget som har gĂ„tt av sĂ„ det Ă€r en tröst.
Kan trÀna som vanligt men med lÀttare vikter.
Men ni som nÄtt medelÄldern, var försiktiga. Man har ju lÀst om överentusiastiska medelÄlders mÀn som knipsat av hÀlsenor osv under intensiv padelspel och liknande.
GÄr det att bestÀlla med hemkörning?
Tycker det dÀr pÄ undersidan av överarmen som hÀnger ned ser ut att vara en betydligt allvarligare Äkomma.
Vad Àr det för nÄt? SÄn har inte jag?
Jag tycker det ser som tvÄ kilo triceps.GÀddhÀng. VÀnta du tills du blir 50+
Det skulle hypotetiskt sett gÄ att ordna...GÄr det att bestÀlla med hemkörning?
GD-350 och den nya RM har ganska stora siffror men med svikande syn sÄ tycker jag att tydliga visare Àr bÀst. Och sÄklart sÄ Àr positiv display bÀttre Àn negativ variant.MÀrker tyvÀrr utav att synen inte blir bÀttre, ju Àldre man blir. MÀrkligt trodde att synen var jÀmförbar med ett vin
Vilken utav G-Shock klockorna har störst digitala siffror i displayen?
Eller ska man kanske vÀlja de analoga modellerna, dÄ visarna dÀr, Àr betydligt större Àn siffrorna pÄ de digitala klockorna.
Gillar egentligen de digitala klockorna mest, men fÄr kanske inse mina begrÀnsningar
MIPsarna Àr vÀldigt lÀsbara digitalareMÀrker tyvÀrr utav att synen inte blir bÀttre, ju Àldre man blir. MÀrkligt trodde att synen var jÀmförbar med ett vin
Eller ska man kanske vÀlja de analoga modellerna, dÄ visarna dÀr, Àr betydligt större Àn siffrorna pÄ de digitala klockorna.
Gillar egentligen de digitala klockorna mest, men fÄr kanske inse mina begrÀnsningar
Skulle sÀga att GBD-200 eller GBX-100 Àr bra val. Eller vilken MIP-display som helst (GBD-100, GBD-H1000, GBD-H2000).MÀrker tyvÀrr utav att synen inte blir bÀttre, ju Àldre man blir. MÀrkligt trodde att synen var jÀmförbar med ett vin
Riktigt stora och tydliga siffror pÄ klockan till höger och klockan till vÀnsterMIPsarna Àr vÀldigt lÀsbara digitalare
DORO G-shock lixom
GBD-200 vÀnster och GBD-H1000 till högerRiktigt stora och tydliga siffror pÄ klockan till höger och klockan till vÀnster
KlÀdköp Àr ju skitkul ju . Brukar handla pÄ watchways, riktigt bra priser (trots att man mÄste tÀnka pÄ moms och tull) och stort utbud.
Go nuts och köp mer Àn du behöver, kostar inte mycket med nÄgra extra band och bezels