• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rast, 2100 fick följa med idag

IMG_8811.jpeg

Fattar inte alls vad du menar nu😁

Har iof hade perioder med flera G-shocks innan sĂ„ borde vetat bĂ€ttre 😅

Denna gĂ„ng lite mer fokus pĂ„ mindre modeller och som, i mitt tycke, prismĂ€ssigt varit rena fynden 🙂

Edit: Enda kruxet nu Ă€r att jag skulle behöva lĂ€gga in en order pĂ„ lite nya delar, GM-2100 behöver nytt band/DW-6940 och DW-5600mw en svart bezel đŸ€“

Senast Àndrad:
Har iof hade perioder med flera G-shocks innan sĂ„ borde vetat bĂ€ttre 😅

Denna gĂ„ng lite mer fokus pĂ„ mindre modeller och som, i mitt tycke, prismĂ€ssigt varit rena fynden 🙂

Edit: Enda kruxet nu Ă€r att jag skulle behöva lĂ€gga in en order pĂ„ lite nya delar, GM-2100 behöver nytt band/DW-6940 och DW-5600mw en svart bezel đŸ€“
KlĂ€dköp Ă€r ju skitkul ju 😃. Brukar handla pĂ„ watchways, riktigt bra priser (trots att man mĂ„ste tĂ€nka pĂ„ moms och tull) och stort utbud.
Go nuts och köp mer Ă€n du behöver, kostar inte mycket med nĂ„gra extra band och bezels đŸ„ł

Badminton Ă€r en farlig sport. 😬
ÖverstrĂ€cking av oklar muskel (ej biceps) efter smash. LĂ€kare och sjukgymnast var osĂ€kra men trodde det ev Ă€r coracobrachialis efter konsultation av anatomibok. Inget som har gĂ„tt av sĂ„ det Ă€r en tröst.
Kan trÀna som vanligt men med lÀttare vikter.

Men ni som nÄtt medelÄldern, var försiktiga. Man har ju lÀst om överentusiastiska medelÄlders mÀn som knipsat av hÀlsenor osv under intensiv padelspel och liknande.

IMG_20240215_103918_HDR.jpg
PXL_20240215_093734786.MV.jpg
Tycker det dÀr pÄ undersidan av överarmen som hÀnger ned ser ut att vara en betydligt allvarligare Äkomma.
Vad Ă€r det för nĂ„t? SĂ„n har inte jag? 😂😘

MĂ€rker tyvĂ€rr utav att synen inte blir bĂ€ttre, ju Ă€ldre man blir. MĂ€rkligt trodde att synen var jĂ€mförbar med ett vin😂

Vilken utav G-Shock klockorna har störst digitala siffror i displayen?
Eller ska man kanske vÀlja de analoga modellerna, dÄ visarna dÀr, Àr betydligt större Àn siffrorna pÄ de digitala klockorna.

Gillar egentligen de digitala klockorna mest, men fĂ„r kanske inse mina begrĂ€nsningar🧐

MĂ€rker tyvĂ€rr utav att synen inte blir bĂ€ttre, ju Ă€ldre man blir. MĂ€rkligt trodde att synen var jĂ€mförbar med ett vin😂

Eller ska man kanske vÀlja de analoga modellerna, dÄ visarna dÀr, Àr betydligt större Àn siffrorna pÄ de digitala klockorna.

Gillar egentligen de digitala klockorna mest, men fĂ„r kanske inse mina begrĂ€nsningar🧐
GD-350 och den nya RM har ganska stora siffror men med svikande syn sÄ tycker jag att tydliga visare Àr bÀst. Och sÄklart sÄ Àr positiv display bÀttre Àn negativ variant.

MIPsarna Ă€r vĂ€ldigt lĂ€sbara digitalare🙂
DORO G-shock lixomđŸ€“
IMG_20240216_192718.jpg

Skulle sĂ€ga att GBD-200 eller GBX-100 Ă€r bra val. Eller vilken MIP-display som helst â˜ș (GBD-100, GBD-H1000, GBD-H2000).
Tycker dom Àr mer lÀttlÀsta Àn vanlig positiv LCD.

KlĂ€dköp Ă€r ju skitkul ju 😃. Brukar handla pĂ„ watchways, riktigt bra priser (trots att man mĂ„ste tĂ€nka pĂ„ moms och tull) och stort utbud.
Go nuts och köp mer Ă€n du behöver, kostar inte mycket med nĂ„gra extra band och bezels đŸ„ł

Köpa klockor för att ta delar verkar iaf som fel vĂ€g 🙈

Blir nog tiktox för mig dĂ„ delar till en av klockorna bara finns i lager dĂ€r 🙂

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp