Ser ut som att det kan bli en semla imorgon minsann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart bor din brevlÄda, jag vill ha semlaSer ut som att det kan bli en semla imorgon minsann
Har inte testat resin, nej.Ăr lite sugen pĂ„ att uppgradera till lĂ€nk... Har en kĂ€nsla av att den Ă€r awesome. Har du testat den pĂ„ resin?
Kan man bestÀlla en sÄn till fössta helgen i April dÄ jag kommer upp till Storbyn??Ser ut som att det kan bli en semla imorgon minsann
Det lovar jag att du fÄr!Kan man bestÀlla en sÄn till fössta helgen i April dÄ jag kommer upp till Storbyn??
OMG⊠grÀdde?⊠mandelmassa?⊠neeej, det Àr bara ett paket riktigt smör och en kniv som fattasSer ut som att det kan bli en semla imorgon minsann
#NFTCZ
Never forget to check Zalando
Edit: Har vÀntat pÄ att den Àr modellen ska droppa pÄ Zalando-vis, och sen kommer man ihÄg pÄ fyllan och villan att kolla till den och vips sÄ var det Àven 15% extra
Mud morning:
Vad har han anvÀnt för glas?Hitta denna mod pÄ insta, rÀtt cool en omgjord gw-b5600
Fick hem en G-mÀssig lÄda frÄn Norrpack, ursÀkta osynket förresten, men det finns ju plats för en till... vad göra?