• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Riktigt stora och tydliga siffror pĂ„ klockan till höger och klockan till vĂ€nsterđŸ‘đŸ»đŸ˜Š
Tre till MIPsare🙂
IMG_20240216_201613.jpg
 
NÄgon som har en bild av vad som Àr rimligt pris för en beggad Porter square mod med lÀnk och allt? Har ju sÄlts nÄgra hÀr pÄ KS men endast pÄ gummi vad jag sett.
Jag köpte en pÄ gummi av @Fujoor
Ett av de bÀsta G-SHOCK-köp jag gjort. Den fÄr mycket handledares. Har Ànnu inte kompletterat med lÀnken Àn, men det kanske jag gör sÄ smÄningom.
 
För mig som Ă€r ny inom G-Shock omrĂ„det, vad betyder "MIP" đŸ«Ł
Enkelt förklarat att man Àntligen kan se vad klockan Àr fast att man har en negativ display :)
1000003581.jpg



Memory in Pixel (MIP) displays are designed to deliver excellent image quality at ultra-low power consumption, especially in the outdoor environment. It provides high visibility in almost any ambient lighting environment with its eye-catching 64-color or high-contrast monochrome compared to the traditional displays.
 
Enkelt förklarat att man Àntligen kan se vad klockan Àr fast att man har en negativ display :)
1000003581.jpg



Memory in Pixel (MIP) displays are designed to deliver excellent image quality at ultra-low power consumption, especially in the outdoor environment. It provides high visibility in almost any ambient lighting environment with its eye-catching 64-color or high-contrast monochrome compared to the traditional displays.
Tack för förklaringen @daniel svensson â˜ș
 
Tillbaka
Topp