Tre till MIPsareRiktigt stora och tydliga siffror pÄ klockan till höger och klockan till vÀnster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tre till MIPsareRiktigt stora och tydliga siffror pÄ klockan till höger och klockan till vÀnster
För mig som Àr ny inom G-Shock omrÄdet, vad betyder "MIP"Tre till MIPsare
Jag köpte en pÄ gummi av @FujoorNÄgon som har en bild av vad som Àr rimligt pris för en beggad Porter square mod med lÀnk och allt? Har ju sÄlts nÄgra hÀr pÄ KS men endast pÄ gummi vad jag sett.
Enkelt förklarat att man Àntligen kan se vad klockan Àr fast att man har en negativ displayFör mig som Àr ny inom G-Shock omrÄdet, vad betyder "MIP"
Glaset med röd ram gör hela skillnaden enligt min mening.HÀr Àr en pÄ lÀnk. Dock inget glas
Avslutad - G-shock GMW-B5000G-1ER Porter mod 3990kr
SÀljes 1 st G-shock GMW-B5000G-1ER Porter mod. Modden Àr original G-shock porter bezel och lÀnk. Orginal bezel och gummi medföljer. Fullset och i nyskick. Pris 3900kr ink rek. Inga byte.klocksnack.se
Tack för förklaringen @daniel svenssonEnkelt förklarat att man Àntligen kan se vad klockan Àr fast att man har en negativ display
Memory in Pixel (MIP) displays are designed to deliver excellent image quality at ultra-low power consumption, especially in the outdoor environment. It provides high visibility in almost any ambient lighting environment with its eye-catching 64-color or high-contrast monochrome compared to the traditional displays.
ïžHur mĂ„nga blir vi nu i owGm egentligen?
Presenterar mitt marsvapen lite senare idagHur mÄnga blir vi nu i owGm egentligen?
Egentligen borde man ju kanske vara med en svÀng igen. Sist Äkte jag pÄ att jag sÄlde en klocka som provades pÄ handleden för att bara visa hur den upplevdes. Aj dÄ...Hur mÄnga blir vi nu i owGm egentligen?
Klart du ska va meEgentligen borde man ju kanske vara med en svÀng igen. Sist Äkte jag pÄ att jag sÄlde en klocka som provades pÄ handleden för att bara visa hur den upplevdes. Aj dÄ...
Det blev visst vÄr...
Det Àr en GMW-B5000PB-6, a.k.a. Tokyo Twilight.Ja lite vÄrkÀnsla, vad Àr det för modell?
FĂ„r bli nĂ„got vitt iaf! Ă ngrade mig totalt över gm5600, man bör vĂ€ll ha en square stĂ„l (om Ă€n bara halv )âŠ
Egen Gshock OWG grupp kanske?Hur mÄnga blir vi nu i owGm egentligen?