En skock G-shock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FullstĂ€ndigt ĂLSKAR de tjocka, kurviga siffrorBack at the gym!
FullstĂ€ndigt ĂLSKAR de tjocka, kurviga siffror
Kul att det börjat komma nÄgra nya GW-6900! Denna sÄg dessutom riktigt bra utMother x G-Shock GW-6900MOT24-4JR
Ja verkligen! till och med sÄ jag blev lite sugen pÄ denKul att det börjat komma nÄgra nya GW-6900! Denna sÄg dessutom riktigt bra ut
Ja exakt den riktigt finDu menar den som ser ut sÄ hÀr ungefÀr?
Jag har köpt alla.Jag behöver en rolig G-Shock till mars, finns det nÄgon pÄ köp&sÀlj eller har @ekke köpt upp alla?
Just denna Àr mitt egna hemmabygge.Ja exakt den riktigt fin
Jag behöver en rolig G-Shock till mars, finns det nÄgon pÄ köp&sÀlj eller har @ekke köpt upp alla?
LÄter ju som ett kul projekt, fÄr bli att googla runt och se hur man kan göraJust denna Àr mitt egna hemmabygge.
En vanlig grÄ oak och sen bytt timmarkering.
Kostar under 1500 pengar ombyggd och klar
Tog högt rÀknat en kvart att modda.LÄter ju som ett kul projekt, fÄr bli att googla runt och se hur man kan göra
JodÄ, ett par kommer redan idag ser det ut som. De andra i morgon.Jag behöver en rolig G-Shock till mars, finns det nÄgon pÄ köp&sÀlj eller har @ekke köpt upp alla?
Tack, skulle uppskattasTog högt rÀknat en kvart att modda.
Kan PMa lite lÀnkar ikvÀll
Leta upp en grÄ oak sÄ lÀnge
Till och med jag klarar det, sÄ det Àr enkeltTack, skulle uppskattas
Lite sugen delta men skulle behöva nÄgon annan dÄ, typ en röd Casio oak eller b-001. NÄgon som sitter pÄ och vill sÀljaJag behöver en rolig G-Shock till mars, finns det nÄgon pÄ köp&sÀlj eller har @ekke köpt upp alla?