• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Haha! Nu Ă€r jag med! Jag tolkade det som att ”timmmarkeringar” skulle ha nĂ„got o göra med webblĂ€saren i och med att @roosterman nĂ€mner Chrome 😂
jaha nÀ han menade bara kromat, men förstÄr förvirringen :p trodde ocksÄ de var supersvÄrt att öppna klockor och de var en massa pill. nu gör ja de nÀstan med förbundna ögon, relativt enkelt i helheten :) de man ska vara extra noga med Àr packningen, sÄ man inte klÀmmer den för att dÄ Àr den inte vattentÀt lÀnge :)

73013146034__912F9A43-9BED-467C-B8B1-73BC7D8EFBC7.jpeg

jaha nÀ han menade bara kromat, men förstÄr förvirringen :p trodde ocksÄ de var supersvÄrt att öppna klockor och de var en massa pill. nu gör ja de nÀstan med förbundna ögon, relativt enkelt i helheten :) de man ska vara extra noga med Àr packningen, sÄ man inte klÀmmer den för att dÄ Àr den inte vattentÀt lÀnge :)
Jag Àr inte ute efter att modda nÄgot för att vara tydlig, men tack för tipset oavsett :D

Köp den röda innan jag köper allihop och tvingar dig köpa en frĂ„n K&S för 1200kr 😎

Hehe đŸ€Ș

Ska klura ut om 001 eller oak Ă€r den jag vill ha. Haft en röd oak innan som sĂ„ldes dĂ„ jag tyckte visarna var sĂ„dĂ€r men numera finns ju röda modvisare att köpa som ser ut som pĂ„ de andra varianterna đŸ€“

Edit: avdelning fĂ€rg sĂ„ kom denna i bytesvĂ€g idag
 😎
IMG_8857.jpeg

Senast Àndrad:
Haha! Nu Ă€r jag med! Jag tolkade det som att ”timmmarkeringar” skulle ha nĂ„got o göra med webblĂ€saren i och med att @roosterman nĂ€mner Chrome 😂

Nix det var inte weblĂ€saren😁
Och det fanns tydligen tre kromade och en i guld😉
IMG_20240220_172921.jpg

Tillbaka
Topp